کد خبر : 1762294 | 28 خرداد 1400 ساعت 19:35 | 77K بازدید | 6 دیدگاه

یک مقصد غیر منتظره پیش روی سرخیو راموس

جوزپ پدرول، مجری برنامه تلویزیونی الچرینگیتو، مدعی شد میلان مذاکرات خود را برای جذب سرخیو راموس آغاز کرده است.

یک مقصد غیر منتظره پیش روی سرخیو راموس

به گزارش "ورزش سه"، از ماه‌ها پیش شایعات زیادی در رابطه با آینده سرخیو راموس در رئال مادرید شنیده می شد. اسطوره باشگاه رئال مادرید مذاکرات زیادی با فلورنتینو پرز انجام داد اما اکثرا گزارش‌ها حاکی از آن بود که دو طرف بر سر مسائل مالی و البته مدت زمان قرارداد با یکدیگر به توافق نرسیده اند.

 

 

1613224

 

 

این اواخر زمزمه های جدایی سرخیو راموس از رئال مادرید بیش از پیش شنیده می شد و طی روزهای گذشته این موضوع رنگ و بوی بسیار جدی تری به خود گرفت؛ در نهایت اما دو شب پیش اتفاقی که پیش بینی می شد رخ داد و باشگاه رئال مادرید رسماً از جدایی سرخیو راموس خبر داد.

 

مطابق انتظار و بعد از قطعی شدن جدایی سرخیو راموس از رئال مادرید شایعات در رابطه با آینده این بازیکن به اوج خود رسیده است. گفته می‌شود که پاری سن ژرمن محتمل ترین مقصد برای این ستاره اسپانیایی خواهد بود اما در عین حال از علاقه تیم‌هایی نظیر چلسی و منچستر سیتی به او هم صحبت شده است.

 

اما جوزپ پدرول، مجری برنامه تلویزیونی الچرینگیتو، ادعای عجیب و غیرمنتظره ای را مطرح کرده و مدعی شده که دومین تیم پرافتخار لیگ قهرمانان اروپا یعنی میلان مذاکرات خود را برای جذب سرخیو راموس آغاز کرده است. این شایعه در حالی مطرح شده که بعید به نظر می رسد میلان توانایی پرداخت حقوق بالای راموس را داشته باشد و انتقال او به سن‌سیرو کمی دور از ذهن به نظر می رسد.

 

 

1613554

دیدگاه‌ها