کد خبر : 1762295 | 28 خرداد 1400 ساعت 19:44 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

کیه لینی: لازم نیست حتی به بونوچی نگاه کنم

جورجیو کیه لینی، کاپیتان تیم ملی ایتالیا اعلام کرد مصدومیتش در دیدار مقابل سوئیس جدی نبوده است.

کیه لینی: لازم نیست حتی به بونوچی نگاه کنم

به گزارش "ورزش سه"، آتزوری در دو بازی اول خود مرحله گروهی پیروز شده و در 29 مسابقه اخیر شکست نخورده است. ایتالیا همین حالا نیز صعود خود به در مرحله یک هشتم نهایی را قطعی کرده و در صورت عدم شکست در دیدار روز یکشنبه مقابل ولز، صدرنشین گروه خود نیز خواهد شد. جورجیو کیه لینی شرایط اردوی ایتالیا را خوب توصیف کرده و نسبت به آینده امیدوار است.

 

جورجو کیه لینی گفت: "من کاملا خوب هستم و مصدومیتم جدی نیست. چند روز استراحت خواهم کرد و سپس خواهیم دید که چه اتفاقی رخ می دهد. تصور می کنم به موقع از زمین خارج شده و بازی را ترک کردم. ما در حال پیشرفت هستیم و انرژی مثبتی در تیم وجود دارد. ما به یکدیگر کمک می کنیم و این تنها مختص به بازیکنان ثابت نیست.

 

1613067

 

وقتی جام ملت های اروپا در سال گذشته به تعویق افتاد، من بلافاصله گفتم این اتفاق به سود ایتالیا خواهیم بود. بسیاری از بازیکنان از این زمان پیشرفت کرده و ما از بلوغ بیشتری برخوردار هستیم. ما با بازی های دشوار و حریفان قدرتمندی روبرو خواهیم شد، اما آماده هستیم.

 

ما ادامه مسابقات را نیز با آرامش ، اشتیاق و تعادل دنبال خواهیم کرد. من و لئوناردو بونوچی سالهاست که کنار هم بازی می کنیم و احساس خاصی به یکدیگر داریم. ما حتی نیازی به نگاه کردن به هم نداریم، اما دیگران نیز بسیار قوی هستند.

 

آچربی همیشه خوب بازی کرده و همین امر در مورد تولوی، باستونی و دی لورنزو هم صدق می کند. ما یک گروه متحد هستیم و این ماجراجویی را با رضایت خاطر دنبال می کنیم. می توانید شور و اشتیاق را در گروه ما را ببینید. بای برای بازیکنان دیگر الگو باشید و البته آنها نیز چیزهای زیادی به من یاد می دهند. پس از آنچه در سال گذشته رخ داد، بازی کردن در رم بسیار عالی بود. این 15 الی 16 هزار هوادار در ورزشگاه یک میلیون نفر به نظر می رسند. بازی در خانه این انگیزه بیشتری به ما می دهد."

دیدگاه‌ها