کد خبر : 1762301 | 28 خرداد 1400 ساعت 20:13 | 16.2K بازدید | 2 دیدگاه

جلالی: پایان فصل برای آینده تصمیم می‌گیرم

مدافع چپ تیم فوتبال سایپا اعلام کرد که درباره پیشنهاد سرخابی‌های پایتخت پایان فصل تصمیم خود را خواهد گرفت.

جلالی: پایان فصل برای آینده تصمیم می‌گیرم

به گزارش "ورزش سه" ابوالفضل جلالی مدافع چپ جوان و آینده‌دار تیم فوتبال سایپا در گفتگو با خبرنگار ما درباره شرایط تیمش گفت: خداراشکر بعد از بازی فولاد که ما میزبان بودیم و توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم، به تعطیلات رفتیم و توانستیم از تعطیلات به نحو احسن استفاده کنیم؛ هم کارهای بدنی و هم کارهای فنی که کادرفنی تدابیری درباره آن داشتند توانستیم انجام بدهیم، به نظر من این تعطیلی به ما کمک زیادی کرد که بتوانیم اهدافی که کادرفنی ترسیم کرده بودند، انجام بدهیم.

 

وی افزود: خداراشکر الان روند تیم خیلی خوب است، انشالله بتوانیم از هفته آینده که لیگ برگزار می‌شود، از بازی‌ها به خوبی استفاده کنیم و نتایج خوبی را کسب کنیم.

 

جلالی درباره بازی بعدی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: من از بازی با آبادان محروم هستم و به دلیل چهار اخطاره بودن در لیست تیم نخواهم بود؛ به نظر من بازی خیلی سختی داریم، چرا که بازی در آبادان است و آن‌جا هوا گرم و شرجی است. ما تمرینات خوبی را انجام دادیم و از تعطیلات استفاده خوبی کردیم، امیدوارم که آن‌چه که مدنظر کادرفنی است، بچه‌ها در بازی مقابل نفت بتوانند به خوبی انجام بدهند و بتوانیم سه امتیاز بازی با آبادان را هم کسب کنیم و روند خوب‌مان ادامه پیدا کند.

 

مدافع چپ خودروسازان درباره اعتراض سرپرست سایپا به برنامه‌ریزی لیگ، توضیح داد: من راجع به ای مسئله صحبتی ندارم، به نظرم باید حرفه‌ای فکر کنیم و به نظرم صحبتی نداشته باشم بهتر است چرا که این مسائل چیزی نیست که من بخواهم درباره آن صحبت کنم.

 

جلالی در واکنش به شایعه حضور در تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من ابتدای لیگ بیستم از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشتم، نیم فصل هم حتی از پرسپولیس پیشنهاد داشتم اما تمام تمرکز من روی سایپا بوده چرا که با این تیم قرارداد داشتم و رفتار حرفه‌ای چنین بوده است؛ من تمام تمرکزم را روی بازی‌های پیش‌رو گذاشته‌ام چرا که بازی‌های مهمی را در پیش داریم و این‌که تمام تمرکزم برای تیم سایپاست و انشالله برای فصل آینده پایان لیگ بیستم تصمیم‌گیری خواهم کرد.

دیدگاه‌ها