کد خبر : 1762302 | 28 خرداد 1400 ساعت 20:19 | 46.7K بازدید | 4 دیدگاه

اشتباه عجیب ستاره هلند؛ فراموشی تیم فعلی!

ماتیس دی لیخت، مدافع جوان تیم ملی هلند برای لحظاتی تصور کرد هنوز برای تیم آژاکس بازی می کند.

اشتباه عجیب ستاره هلند؛ فراموشی تیم فعلی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند رقابت های یورو 2020 را خیلی خوب آغاز کرده و در دو دیدار ابتدایی خود موفق به کسب شش امتیاز شده است. شاگردان فرانک دی بوئدر دیشب با ارائه نمایشی هجومی با دو گل تیم ملی اتریش را نیز شکست داده و صعود خود به دور حذفی تورنمنت یورو 2020 را قطعی ساختند. ماتیس دی لیخت، مدافع جوان نیز در ترکیب ثابت لاله های نارنجی قرار داشت و نقض مهمثی در کسب این پیروزی ایفا کرد.

 

1613566

 

اما در مصاحبه بعد از پایان مسابقه بود که این مدافع میانی دچار اشتباه عجیبی شد. ماتیس دی لیخت مدعی شد تیم ملی هلند در بازی مقابل اتریش از ارسال های هوایی زیادی استفاده کرده و این سبک برای او به عنوان بازیکن آژاکس چندان آشنا نیست.

 

اما خبرنگار خیلی سریع به دی لیخت تذکر داد که او در حال حاضر در باشگاه یوونتوس بازی می کند و ماتیس دی لیخت که متوجه اشتباه خود شده بود، با خنده گفت که البته به عنوان بازیکن سابق آژاکس، نه بازیکن فعلی. ماتیس دی لیخت دو سال قبل و در حالیکه مشتریان بزرگی در سراسر قاره اروپا داشت، به پیشنهاد یوونتوس پاسخ مثبت داده و با ترک آژاکس راهی لیگ ایتالیا شد. البته اخباری در مورد تمایل این بازیکن به جدایی از یوونتوس و انتقال به بارسلونا در هفته های اخیر مطرح شده است.

دیدگاه‌ها