کد خبر : 1762306 | 28 خرداد 1400 ساعت 21:04 | 24.4K بازدید | 2 دیدگاه

کریستین اریکسن از بیمارستان مرخص شد

کریستین اریکسن بعد از سپری کردن روزهای دشوار در بیمارستان امروز راهی خانه شد.

کریستین اریکسن از بیمارستان مرخص شد

به گزارش "ورزش سه"، کریستین اریکسن، هافبک 29 ساله تیم ملی  دانمارک پس از عمل جراحی و قرار گرفتن ICD در بدنش از بیمارستان مرخص شده و به دیدار هم تیمی های خود رفت. اریکسن در جریان بازی دانمارک در یورو 2020 مقابل فنلاند دچار ایست قلبی شد و چند روزی در بیمارستان بستری بود. پس از چندین روز آزمایش در بیمارستان کپنهاگ، گروه پزشکی تصمیم گرفت که به دلیل اختلالات ریتم در قلب این بازیکن از ICD برای بهبود شرایط او استفاده بکند. روز گذشته دانمارک با نتیجع 2-1 مقابل بلژیک شکست خورد و البته این دیدار در دقیقه 10 توقف شد و همه یکصدا به تشویق کریستین اریکسن پرداختند.

 

1613570

 

در بیانیه فدراسیون فوتبال دانمارک آمده است: "کریستین اریکسن جراحی موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشت و امروز از بیمارستان مرخص شد. او همچنین با بازیکنان تیم ملی دانمارک در هلسینگور دیدار کرده، و از آنجا به خانه رفت تا این روزها را با خانواده اش سپری کند."

 

خود اریکسن نیز در بیانیه ای گفت: "از این همه محبت و احوالپرسی متشکرم. دیدن و حس کردن این رفتارها باورنکردنی بود. جراحی من به خوبی انجام شد و من در این شرایط خوبی قرار داد. ملاقات با بازیکنان دانمارک پس از بازی فوق العاده ای که دیشب انجام دادند، خوشحال کننده بود. نیازی به گفتن نیست که من روز دوشنبه آنها را در دیدار مقابل روسیه تشویق خواهم کرد."

دیدگاه‌ها