کد خبر : 1762311 | 28 خرداد 1400 ساعت 21:53 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

گینتر: منتظر بازی مقابل رونالدو هستیم

ماتیاس گینتر، مدافع میانی تیم ملی آلمان مشتاق بازی کردن در مقابل کریستیانو رونالدو است.

گینتر: منتظر بازی مقابل رونالدو هستیم

به گزارش "ورزش سه"، ژرمن ها در اولین مسابقه خود در رقابت های یورو با یک گل مغلوب فرانسه شدند و حالا برای افزایش شانس های صعود خود چاره ای جز کسب پیروزی در مسابقه حساس فردا شب برابر پرتغال ندارند. ماتیاس گینتر به تمجید از کیفیت کریستیانو رونالدو، ستاره 36 ساله حریف پرداخته و البته تاکید کرد بازیکنان تیم ملی آلمان به دنبال تغییر شرایط هستند.

 

1613573

 

ماتیاس گینتر گفت: "من در گذشته یکی دو بار با لباس دورتموند برابر کریستیانو رونالدو در رئال مادرید بازی کرده ام. او هنوز هم یکی از بهترین مهاجمان جهان بوده و تا اینجای تورنمنت نیز دو گل به ثمر رسانده است. بنابراین باید مراقب رونالدو باشیم، اما ما منتظر بازی مقابل او هستیم. با این حال تمرکز کامل بر روی کریستیانو رونالدو اشتباه خواهد بود.

 

در دیدار مقابل فرانسه فضاهایی برای حمله به سمت دروازه حریف داشتیم که برخی اوقات موفق به استفاده از آن نشدیم. ما یک تیم قدرتمند هستیم و بازیکنان با کیفیت زیادی در اختیار داریم. مقابل فرانسه خیلی بد بازی نکردیم، اما می توانیم کارهای بیشتری انجام دهیم و این موضوع خوشحال کننده است. ما معتقدیم که می توانیم شنبه در دیدار مقابل فرانسه پیروز شویم. ما خواهان افزایش سرعت و حمله به سمت دروازه پرتغال هستیم و نسبت به تغییر شرایط اطمینان داریم."

 

دیدگاه‌ها