کد خبر : 1762318 | 28 خرداد 1400 ساعت 22:23 | 13.7K بازدید | 1 دیدگاه

کرواسی 1 - 1 چک؛ صعود نایب قهرمان جهان به خظر افتاد

تیم ملی کرواسی در دومین دیدار خود برابر جمهوری چک با نتیجه 1-1 متوقف شد.

کرواسی 1 - 1 چک؛ صعود نایب قهرمان جهان به خظر افتاد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زلاتکو دالیچ که در اولین بازی خود مقابل انگلیس مغلوب شده بودند، امروز نیز نتوانستند از سد جمهوری چک گذر کنند تا صعود نایب قهرمان جام جهانی 2018 در هاله ای از ابهام قرار گیرد.

 

جمهوری چک بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی و روی ارسال زمینی جانکتو می توانست به گل اول هم دست یابد، اما توپ روی پای پاتریک شیک خوب قرار نگرفت و این موقعیت خوب به راحتی از دست رفت.

 

1613586

 

دقایقی بعد و روی دفع توپ عجیب و اشتباه واسلیک در دور کردن توپ بود که کرواسی به صورت اتفاقی فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما توپ بعد از برخورد با آنته ربیچ از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

اما در اواخر نیمه اول و دقیقه 38 بود که با خطای دژان لوورن روی پاتریک شیک، تیم ملی چک صاحب یک ضربه پنالتی شد و خود پاتریک شیک دروازه حریف را باز کرد تا با زدن سه گل تا اینجا، آقای گل فعلی یورو 2020 لقب بگیرد.

 

1613582

 

کرواسی خیلی سریع فرصت داشت به گل تساوی دست یابد، اما ضربه آنته ربیچ از سمت چپ محوطه و در زاویه ای دشوار از کنار دروازه به بیرون رفت و نیمه نخست با برتری 0-1 چک به اتمام رسید.

 

اما کرواسی در همان ابتدا و دقیقه 47 نیمه دوم به گل تساوی دست یافت. ای وان پریشیچ در سمت چپ حرکت کرده و بعد از ورود به محوطه و با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه موفق به زدن گل اول کرواسی شد.

 

1613585

 

1613583

 

دقایقی بعد و روی ارسال جانکتو بود که جمهوری چک فاصله ای تا زدن گل دوم نداشت، اما ضربه زمینی سوچک با اختلاف کمی از کنار دروازه کرواسی راهی بیرون میدان شد.

 

در دقیقه 75 ولاسیچ در محوطه جریمه جمهوری چک صاحب موقعیت خوبی برای زدن گل برتری تیم ملی کرواسی شد، اما ضربه او دقیق نبود و از بالای دروازه این تیم به بیرون رفت. در ادامه تلاش کرواسی برای زدن گل برتری بی نتیجه ماند و این تیم برابر چک به تساوی 1-1 رضایت داد.

دیدگاه‌ها