کد خبر : 1762342 | 29 خرداد 1400 ساعت 09:15 | 8.8K بازدید | 4 دیدگاه

دو سال دیگر در رفسنجان هستم

ربیعی: انگیزه خاصی برای بازی پرسپولیس داریم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان ابراز امیدواری کرد سوتفاهمات پیش‌آمده درباره جدایی دستیار او به زودی حل و فصل خواهد شد.

ربیعی: انگیزه خاصی برای بازی پرسپولیس داریم

به گزارش "ورزش سه" یکی از تیم‌های فعال در تعطیلات لیگ برتر به دلیل مسابقات ملی، تیم فوتبال مس رفسنجان با هدایت محمد ربیعی بود که تلاش زیادی کادرفنی جوان مسی‌ها داشتند تا بتوانند تیم خود را در شرایط مسابقه حفظ کنند تا در ادامه رقابت‌های لیگ برتر عملکردی موفق داشته باشند.

محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان در گفتگو با خبرنگار ما درباره آخرین وضعیت مس، صعود تیم ملی و حواشی پیرامونی صحبت‌هایی را داشته که در ادامه می‌خوانید:

 

هیچ‌وقت مرحله اول برای تیم ملی این‌چنین چالشی نبود

در این مدت تمرینات خوبی را داشتیم و چند بازی تدارکاتی را هم انجام دادیم، کم کم خودمان را داریم آماده مسابقات لیگ برتر می‌کنیم؛ پیروزی تیم ملی و صعود به مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی را به تمامی ملت عزیزان ایران و هم‌چنین دست‌اندرکاران، مربیان و بازیکنان تیم ملی تبریک عرض می‌کنم؛ به لحاظ کیفی نسبت به دور رفت پیشرفت‌های بهتری داشتیم و امیدوارم که بتوانیم به خوبی خودمان را مهیای دور بعد کنیم. به هر حال ما هیچوقت در اولین مرحله مقدماتی آنقدر به چالش و سختی نخورده بودیم، اما خداراشکر که از این مرحله توانستیم عبور کنیم.
انشالله که در دور بعدی هم بتوانیم نتیجه بگیریم، تیم ملی را در حال حاضر بسیار خوب می‌بینم، هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ شرایط سنی، تیم ملی در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد.

 

شخصاً به سوتفاهم درباره سرآسیایی ورود خواهم کرد

سوتفاهمی در نحوه خروج آقای سرآسیایی و رفتن به تیم مس کرمان بین مدیران باشگاه ما باعث شده تا این مسئله پیش بیاید که حالا انشالله هر چه سریع‌تر برطرف خواهد شد، خود من هم ورود خواهم کرد تا هر چه سریع‌تر این سوتفاهم برطرف شود و مجتبی سرآسیایی به جمع‌مان بر می‌گردد؛ به دلیل این‌که دوست خوب ماست و هم این‌که با هم کار را شروع کردیم و یکی از دوستان خوب من است و مشکل خاصی هم نبود.

 

سوتفاهم جزئی درباره جدایی سرآسیایی وجود دارد

طی صحبتی که آقای سعدمحمدی با من و مدیریت باشگاه داشتند و حسب نیاز باشگاه مس کرمان و نظر مثبت آقای سرآسیایی، ایشان در مقطعی که خودمان هم بازی نداشتیم، برای کمک به باشگاه مس و یک بازی حیاتی که پیش‌رو داشتند به این تیم اضافه شوند؛ به هر حال این دو تیم از یک خانواده هستند و انشالله در صورت نیاز بتوانیم به هر تیمی که در این شرکت هست، کمک کنیم و این اتفاق را انجام دادیم. سوتفاهماتی جزئی درباره نحوه جدایی آقای سرآسیایی پیش آمده که به نظرم سوتفاهم است و مشکل خیلی خاصی نیست و برطرف خواهیم کرد تا بتوانیم از فردا مجتبی سرآسیایی را در کنار خودمان داشته باشیم.

 

1583444

 

به دنبال تمرکز هستیم تا بتوانیم به هدف‌گذاری‌مان برسیم

هدف ما کمک به یکدیگر است و فکر می‌کنم خیلی مهم است که ما در حال حاضر تمام تمرکزمان را روی کاری که در پیش‌روی خودمان داریم، به هر حال در وقفه‌ای که در رقابت‌های لیگ برتر بود و باخت سنگینی که به تیم سپاهان داشتیم، تمام مجموعه را در یک مسیر درست قرار دادیم تا بتوانیم آن باخت را فراموش کنیم و تمام توان و تلاش‌مان انشالله برای این 7 مسابقه مهمی که پیش‌رو داریم، استفاده شود تا طبق هدف‌گذاری که ابتدای فصل با صنایع ملی مس، آقای دکتر سعد محمدی داشتیم که جا دارد از حمایت‌هایشان تشکر کنم، پیش‌روی داشته باشیم. انشالله با برنامه‌هایی که داریم و مدیریت ایشان، بتوانیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و با یک ثبات خوب بتوانیم کارمان را در 7 بازی پیش‌رو انجام بدهیم.

 

انگیزه خاصی برای رویایی با پرسپولیس داریم

پرسپولیس نیازی به تعریف من ندارد، تیم برتر آسیاست؛ یک تیم با بازیکنان و کادرفنی خوب، بازی بسیار سختی با آن‌ها داریم. سپاهان، پرسپولیس و استقلال که در بالای جدول قرار دارند، هر سه تیم، تیم‌های خوبی هستند و بنابراین بازی با آن‌ها دشواری‌های خاصی خود را دارد اما انگیزه‌های خاصی را هم برای بازیکنان خواهد داشت. ما این دوره‌ای که لیگ برتر تعطیل بود، به هر حال تیم‌ها از فرم اصلی خود خارج شدند و مقداری بازگشت به شرایط ایده‌آل طول می‌کشد، اما امیدوارم بازی خوبی شود.

 

تجربه مربی، فصل به فصل است که اضافه می‌شود نه روز به روز!

دوران فراز و فرود برای هر تیمی در هر فصلی رخ می‌دهد و این مسئله کاملا طبیعی است؛ این به صورت طبیعی بوده و عملکرد مجموعه کاری تیم ما به صورت یک فصل در حقیقت می‌توان گفت که مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. در دوره مربیگری‌ام همیشه اعتقاد دارم که تجربه مربیگری روز به روز افزایش پیدا نمی‌کند، تجربه مربیگری فصل به فصل است که به وجود می‌آید. به عنوان کسی می‌گویم که 18 19 سال است دارم کار مربیگری را انجام می‌دهم.

 

1564406


موقعیت خوب می‌سازیم اما گل نمی‌زنیم

ما در برابر تیم نفت مسجدسلیمان بازی خیلی تهاجمی داشتیم. شاید اگر آن موقعیت‌های پرشمارمان را استفاده می‌کردیم، روند بازی تغییر می‌کرد. ما در آن‌جایی که بازی مالکانه انجام دادیم، نتوانستیم گل بزنیم اما روی یک ضدحمله تیم نفت که توپ به پای بازیکن خودمان خورد و تغییر مسیر داد، گل خوردیم و باختیم اما من حق تیمم را شکست مقابل نفت مسجدسلیمان نمی‌بینم؛ یا این‌که در مقابل نساجی، در 10 دقیقه اول سه فرصت مسلم گلزنی را نزدیم چون تیم ما کاملا تهاجمی و رو به جلو بازی می‌کند.

 

روز بدمان در لیگ امسال، در اصفهان مقابل سپاهان بود

درباره بازی سپاهان، باخت نتیجه روز بد تیم ما بود و اشتباهات مکرر فردی هم در این مسئله نقش داشت؛ امیدوارم اما در 7 بازی باقیمانده بتوانیم تیم‌مان را به ریتم موفق خود برگردانده باشیم، تا الان که با بچه‌ها کار کردم و بازی‌های دوستانه‌ای که داشتیم، حاصل کار امیدوارکننده است. انشالله که بتوانیم در 7 بازی باقیمانده روند کیفی تیم را در شرایطی حفظ کنیم که تیم در یک ثبات خوب و جایگاه مناسب قرار گیرد.

 

برای سال اول هدفمان بقا در لیگ برتر است

برای دو سال دیگر من و باشگاه به توافق رسیده‌ایم، که ین در راستای همان برنامه سه ساله‌ای بوده که تدوین شده است. برنامه سال اول ماندگاری تیم در لیگ برتر است و برنامه برای فصل آینده کسب رتبه تک رقمی است.

دیدگاه‌ها