کد خبر : 1762359 | 29 خرداد 1400 ساعت 10:43 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

بودجه ی آماده سازی تیم عراق؛ 5 میلیون دلار

با اعلام رسانه های عراقی کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران یکی از گزینه های جدی جانشینی کاتانچ است.

بودجه ی آماده سازی تیم عراق؛ 5 میلیون دلار 

به گزارش "ورزش سه"، این مربی صرب بعد از شکست تیم ملی عراق در برابر ایران ضمن اشاره به واقعیت های مسابقه و اینکه تیمش در برابر تیم دوم آسیا مغلوب شده است از وضعیت آماده سازی تیم ملی عراق و هم چنین میزان امکاناتی که برای آماده سازی تیم در اختیار داشت گله کرد که این به مذاق فدراسیون فوتبال عراق خوش نیامد و از سویی کارشناسان فوتبال این کشور می گویند عراق برای صعود به جام جهانی نیازمند یک مربی بزرگ تر و شجاع تر است. 

 

آیا حضور کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال عراق مهیا می شود؟ به خصوص که این مربی در صورت حضور در عراق دستمزد چند میلیون دلاری طلب خواهد کرد و این سوال مطرح است که آیا فدراسیون فوتبال عراق می تواند خواسته های مالی مربی اهل موزامبیک را بر آورده کند. سایت «البوابه» عراق در این باره خبر داد که وزیر ورزش این کشور بودجه ی جالبی را برای آماده سازی تیم ملی فوتبال عراق در نظر گرفته است که این بودجه به زودی در اختیار فدراسیون فوتبال این کشور قرار خواهد گرفت. وزیر ورزش عراق با طرح این موضوع که درخواست همه ی ما عراقی ها از تیم ملی فوتبال این کشور صعود به جام جهانی است مبلغ 5 میلیون دلار برای آماده سازی تیم ملی فوتبال عراق در نظر گرفته است. 

 

1611911

 

با تصویب این بودجه به نظر می رسد فدراسیون فوتبال عراق که مشغول تسویه حساب با کاتانچ است با آرامش خاطر بیشتری می تواند در سودای بخدمت گیری کارلوس کی روش باشد. مربی ای که بعد از حضور در تیم ملی کلمبیا و فسخ قرارداد خود با این تیم با پیشنهاد جدیدی مواجه نشده است. البته طبیعی است فدراسیون فوتبال عراق برای تعیین مربی جدید گزینه های دیگری هم داشته باشد. 

 

تیم ملی فوتبال عراق که در گروه c بازی ها قرار داشت پیش از بازی با ایران صدرنشین گروه بود اما بعد از شکست در برابر تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان تیم دومی به مرحله ی بعدی بازی های مقدماتی صعود کرد که این شکست ناراحتی رسانه های عراقی و هم چنین فدراسیون فوتبال این کشور را به همراه داشت. به خصوص که در این بازی تیم ملی عراق با رهبری کاتانچ نتوانست دروازه ی تیم ملی فوتبال کشورمان را تهدید کند و از سویی خوش شانس بود که بیش از یک گل در این بازی دریافت نکرد.

دیدگاه‌ها