کد خبر : 1762372 | 29 خرداد 1400 ساعت 11:38 | 47.1K بازدید | 4 دیدگاه

سرگیجه دیاباته در استانبول؛ شیخ به فرانسه برگشت

مهاجم خارجی استقلال بعد از 48 ساعت سرگردانی در فرودگاه استانبول به فرانسه برگشت.

سرگیجه دیاباته در استانبول؛ شیخ به فرانسه برگشت

به گزارش "ورزش سه"، شیخ دیاباته بیش از 20 روز پیش و با شروع تعطیلات لیگ برتر بدون آنکه رضایت فرهاد مجیدی سرمربی استقلال را بگیرد به فرانسه سفر کرد و هنوز به ایران برنگشته است. 


درباره دیاباته شایعات زیادی مطرح شد و گفته می شد که او به خاطر پرداخت نشدن مطالباتش گلایه دارد اما در نهایت باشگاه استقلال رسما اعلام کرد که به خاطر سخت گیری های کرونایی در کشور فرانسه او نتوانسته از این کشور خارج شود و با تاخیر به تهران می رسد.


با توجه به قوانین کرونایی ایران، افرادی که حضوری بیش از ۴ ساعت در ۱۳ کشور که یکی از آنها فرانسه است داشته باشند، امکان سفر به تهران را ندارند، مگر آنکه دیپلمات، کارمند یا پرسنل سازمان‌های بین‌المللی باشند و باشگاه استقلال در صدد است با استفاده از این تبصره امکان بازگشت دیاباته به تهران را فراهم کند.


از این رو استقلالی ها برای دیاباته بلیت فرانسه به استانبول را رزرو کردند و این بازیکن روز گذشته به ترکیه رفت تا از آن طریق به کشور برگردد اما بازهم چنین اتفاقی رخ نداد.


دیاباته حدود دو روز در ترکیه بود تا شاید بتواند از استانبول به ایران بیاید اما بازهم مجوز پروازش به تهران صادر نشد تا این ستاره خارجی آبی ها از شرایط موجود خسته و دوباره راهی پاریس شود.


این در شرایطی است که مسافرینی که از ترکیه می خواهند به ایران سفر کنند قبل از پرواز باید تست کرونا بدهند و حتی شرکت هایی در فرودگاه استانبول هستند که این تست را از مسافران گیرند. مساله دیاباته اما اندکی فرق داشت. چون او از پاریس که استانبول رفته بود و مدت کمی در آنجا حضور داشت، مسئولان اجازه ندادند به خاطر قوانین کرونایی ایران به سمت تهران پرواز کندو به همین خاطر این بازیکن فعلا به کشورفرانسه برگشته است.
با این تفاسیر بعید است فعلا دیاباته بتواند راهی تهران شود و شاهد آن خواهیم بود که این مهاجم خارجی تا مدت ها در تمرینات و مسابقات استقلال غایب باشد.

دیدگاه‌ها