کد خبر : 1762373 | 29 خرداد 1400 ساعت 11:39 | 7.1K بازدید | 2 دیدگاه

ایران‌پوریان، آخرین گلزن سرخ‌های تبریزی در تهران؛

آخرین گل تراکتور در ورزشگاه آزادی؛ لیگ پانزدهم!

در شرایطی تراکتور مقابل پرسپولیس در فینال سوپرجام صف‌آرایی می‌کند، که تراکتوری‌ها طلسم عجیبی در گلزنی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی دارند.

به گزارش "ورزش سه" در شرایطی فردا از ساعت 19:50 مسابقه سوپرجام فوتبال ایران در فصل 1398-1399 پیگیری خواهد شد که تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور برای رسیدن به این عنوان در تلاش خواهند بود؛ پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی است و تراکتوری‌ها برای کسب اولین سوپرجام در ورزشگاه آزادی به میدان می‌روند.

 

به جز طلسم نبردن‌های تراکتور در ورزشگاه آزادی که نزدیک به 7 سال از آخرین برد آن‌ها در مقابل پرسپولیس می‌گذرد، سرخ‌پوشان تبریزی در به ثمر رساندن گل در ورزشگاه آزادی هم گرفتار طلسم عجیبی هستند و آخرین‌بار آن‌ها در مقابل پرسپولیس، پنج فصل قبل و در لیگ پانزدهم موفق به گلزنی شدند و پس از آن دیگر در مصاف با پرسپولیس در تهران، در باز کردن دروازه حریف ناکام بوده‌اند.

 

1613690

 

 آخرین گل تراکتور به پرسپولیس در ورزشگاه آزادی لیگ پانزدهم توسط محمد ایران پوریان به ثمر رسید، دیداری که در نهایت با مساوی 1-1 به پایان رسید و البته با جنجال‌های فراوانی همراه بود؛ تراکتور حتی اگر در دیدار فردا نتواند این طلسم را بشکند در هفته 29 لیگ این فرصت را دارد که به این طلسم پایان دهد.

 

باید دید شاگردان رسول خطیبی فردا همزمان با شکستن طلسم 7 ساله و پیروز شدن مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، طلسم گل نزدن‌های خود مقابل این تیم را هم در تهران خواهند شکست یا خیر.

دیدگاه‌ها