کد خبر : 1762375 | 29 خرداد 1400 ساعت 11:40 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

در بینی‌ام تامپون گذاشته بودند

شیک و گلزنی بدون شرایط تنفس طبیعی!(عکس)

بهترین گلزن تیم ملی چک در رقابت های یورو 2020 می گوید به دلیل برخورد آرنج لوورن، در دماغ او تامپون کار گذاشته شد.

 شیک و گلزنی بدون شرایط تنفس طبیعی!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته دیدار تیم های ملی کرواسی و جمهوری چک با نتیجه تساوی یک – یک به پایان رسید. در این مسابقه و روی یک توپ ارسالی به روی دروازه کرواسی، دژان لوورن مدافع کروات ها برای زدن توپ به هوا برخاست که ضربه آرنج او به دماغ پاتریک شیک، باعث خونریزی شدید این بازیکن شد و کارلوس گرانده داور اسپانیایی بازی پس از بازبینی صحنه توسط VAR، یک خطای پنالتی به سود چک اعلام کرد که خود شیک پشت این ضربه ایستاد و آن را به گل تبدیل کرد.


پاتریک شیک در حالی پشت این ضربه پنالتی قرار گرفت که او به شدت از ناحیه بینی دچار خونریزی بود ولی با این وجود، مهاجم بایرلورکوزن پشت این ضربه ایستاد و آن را وارد دروازه دومینیک لیواکویچ کرد. پس از پایانی این بازی پاتریک شیک گفت که پس از برخورد آرنج لوورن با دماغش، او به سختی نفس می کشیده ولی مطمئن بوده است که VAR به سود آنها یک پنالتی اعلام می کند.


شیک در پایان بازی گفت: من با آن ضربه آرنج کمی ترسیدم. آرنج لوورن را روی صورت خود احساس کردم و بلافاصله اطمینان داشتم که VAR نظرش را تغییر می دهد و ضربه پنالتی را به سود ما اعلام می کند. 
او گفت: توپ را گرفتم و پشت ضربه پنالتی ایستادم. آرام و مطمئن بودم که گل خواهد شد. از قبل تصمیم گرفتم که توپ را به کجا شلیک کنم. نمی توانستم به خوبی نفس بکشم. یک تامپون (گاز استریل پنبه ای) در بینی ام بود، اما موفق شدم توپ را وارد دروازه کنم. ما سه امتیاز بازی را می خواستیم و رسیدن به آن در چنگمان بود اما باید از نقاط قوت کرواسی نیز آگاه باشیم. با این وجود،؛ کسب تساوی اصلاً بد نیست.

 

1613696


البته تمام بازیکنان چک در درست بودن اعلام خطای پنالتی روی شیک تردیدی ندارند. ولادیمیر داریدا نخستین نفری بود که توپ را برداشت تا ضربه پنالتی را بزند. او در این خصوص گفت: از پاتریک پرسیدم حالش خوب است؟ با اعتقاد به اینکه می تواند ضربه پنالتی را بزند، توپ را از من گرفت و به گل رسید. او همیشه برای گل زدن گرسنه است. یک مهاجم واقعی است.


ولادیمیر کوفال مدافع چکی ها که روی گل تساوی کرواسی لیز خورد تا پریشیچ به آسانی دروازه را باز کند، خودش را مقصر می داند. او گفت:من در نیمه دوم به خوبی آماده نشدم، ممکن است استوک های بدی پوشیده باشم چون در ادامه چند بار لیز خوردم. من بهانه ای برای این کار ندارم، اگر این اتفاق نمی افتاد ممکن بود جلوی این ضربه را بگیرم.


او ادامه داد: . پریشیچ بازیکن بزرگی است. نگه داشتن او کار آسانی نیست و وقتی این اتفاق می افتد عجیب نیست که او از این فرصت استفاده کرد. حیف شد، ما می توانستیم هر سه امتیاز را بدست آوریم اما باید این نتیجه را نیز مناسب بدانیم زیرا کرواسی تیم بزرگی است.

دیدگاه‌ها