کد خبر : 1762376 | 29 خرداد 1400 ساعت 11:44 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ 2؛ شهرداری همدان هم لیگ یکی می شود

همان طور که در گروه ب لیگ 2 تیم مس شهر بابک با 54 امتیاز و مربیگری وحید رضایی در آستانه ی 3 هفته مانده به پایان بازی ها دسته اولی شده است به نظر می رسد در گروه الف هم شانس قهرمانی تیم شهرداری همدان زیاد است.

لیگ 2؛ شهرداری همدان هم لیگ یکی می شود 

به گزارش "ورزش سه"، شهرداری هم اکنون با 46 امتیاز در صدر جدول گروه الف قرار دارد و از تیم دوم جدول یعنی ویستا توربین 8 امتیاز پیش است و طبیعتا در فاصله ی 3 هفته مانده به پایان بازی ها کار سختی برای قهرمانی و صعود مستقیم به دسته اول ندارد. در صورت صعود شهرداری همدان به لیگ یک که محتمل به نظر می رسد ثابت می شود فوتبال همدان پتانسیل مطرح شدن در فوتبال ایران را دارد و این بار این کار را با تیمی انجام می دهد که هبه شده نیست. اشاره امان به پاس همدان است که حضورش به عنوان یک تیم لیگ برتری در همدان با انتقاد از سوی اهالی رسانه و پیشکسوتان باشگاه پاس همراه شد. پاس تهران بعد از حضور در همدان سرانجام خوشی پیدا نکرد و هم اکنون همانند تیم شهرداری همدان یکی از تیم های حاضر در لیگ 2 است اما اصلا شانسی برای صعود به لیگ یک ندارد. بدون شک برای اهالی فوتبال همدان صعود شهرداری همدان به لیگ یک مهمتر از صعود پاس بود به این خاطر که دیگر کسی به همدانی ها خرده نخواهد گرفت. شهرداری برخاسته از فوتبال همدان است و برای پیشرفت پله ها را یکی یکی طی کرده و امتیازی که در حال دست یابی به آن است هبه شده نیست. 

 

1613698

 

رقابت های لیگ 2 همانند فصول گذشته در دو گروه 14 تیمی و در 26 هفته در حال برگزاری است. تنها سه هفته به پایان بازی ها باقی مانده است. در گروه الف همان طور که اشاره شد شانس قهرمانی شهرداری همدان از سایر تیم ها بیشتر است. در گروه ب تیم مس شهر بابک قهرمان شده است. تیم های اول هر گروه به همراه برنده تیم های دوم به لیگ یک صعود می کنند. در گروه الف شانس صعود ویستا توربین به مرحله پلی آف بیشتر از سایر تیم ها است. در گروه ب هم بعد از رایی که علیه تیم نفت امیدیه صادر شده است شانس تیم شهید قندی یزد با مربیگری رضا حسن زاده از همه مدعیان بیشتر شده است. نکته ی جالب زمانی که رضا حسن زاده تیم شهید قندی یزد را تحویل گرفت اصلا شرایط خوبی در جدول رده بندی بازی ها نداشت اما اکنون مدعی صعود به مرحله ی پلی آف است. دیگر تیمی که در این گروه برای صعود به مرحله ی پلی آف می جنگد شاهین بندرعامری است. مشخص نیست در چنین وضعیتی چرا این تیم سرمربی جوان خود یعنی رضا نظرزاده را کنار گذاشت و بعد از این اتفاق در هفته ی سپری شده شکست سنگینی را در برابر عقاب تهران با نتیجه ی 3-1 متحمل شد.

 

1613697

دیدگاه‌ها