کد خبر : 1762381 | 29 خرداد 1400 ساعت 11:54 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

عابدزاده منتظر است؛ 102 سیو برای یک پیشنهاد بهتر

امیر عابدزاده دروازه بان تیم ملی که در منامه و در بازی با کامبوج فرصت حضور در ترکیب تیم ملی را پیدا کرد منتظر دریافت یک پیشنهاد جدی برای تغییر وضعیتش در فوتبال پرتغال است.

عابدزاده منتظر است؛ 102 سیو برای یک پیشنهاد بهتر 

به گزارش "ورزش سه"، هنوز رسانه های پرتغالی خبری از پیشنهاد جدید برای امیر عابدزاده دروازه بان آینده دار تیم ملی فوتبال ایران نداده اند. اما این دروازه بان جوان امیدوار است با 102 سیو در 29 بازی و  حضور در رده ی سوم دروازه بانانی که بیشترین سیو را در لیگ برتر پرتغال داشته اند با پیشنهاد بهتری برای بازی در این لیگ مواجه شود و در نهایت تیم خود را در فوتبال پرتغال تغییر دهد. 

 

قرارداد امیر عابدزاده با ماریتیمو پایان یافته و باشگاه به دنبال تمدید قرارداد این دروازه بان ایرانی است و انجام این کار را به بازگشت امیر عابدزاده از اردوی تیم ملی فوتبال ایران موکول کرده است. علی علیپور دیگر بازیکن ایرانی هم در ماریتیمو حضور دارد اما تکلیف او مشخص است به این دلیل که یک فصل دیگر با ماریتیمو قرارداد دارد. تیمی که این فصل و با درخشش در هفته های پایانی بازی ها در جدول مسابقات باقی ماند. 

 

نکته ی جالب اینکه رسانه های پرتغالی در روزهای اخیر خبر از حضور سید پیام نیازمند دروازه بان تیم سپاهان در تیم پورتیموننزه خبر داده اند. در صورتی که حضور این دروازه بان در تیم مورد اشاره نهایی شود دو دروازه بان تیم ملی در فصل آینده در فوتبال پرتغال با هم رقابت خواهند کرد. چندی پیش به بهانه ی ادامه ی حضور امیر عابدزاده در تیم ماریتیمو دروازه بان برزیلی این باشگاه خواستار فسخ قراردادش و بازگشت به فوتبال برزیل شده بود و این بدین معنی است که احتمالا باشگاه ماریتیمو از تمدید قرارداد با دروازه بان ایرانی اش به یقین دست پیدا کرده است. در غیر اینصورت به دروازه بان برزیلی اجازه جدایی از باشگاه را نمی داد. 

 

کمتر از دو هفته ی دیگر دور جدید تمرینات آماده سازی تیم ماریتیمو آغاز خواهد شد و حضور امیر عابدزاده در تمرینات بدین معنی خواهد بود در فصل جدید هم شاهد حضور او در چارچوب دروازه ی ماریتیمو خواهیم بود. مگر اینکه در روزهای آتی حضور این دروازه بان در یک تیم جدید رسانه ای شود.

دیدگاه‌ها