کد خبر : 1762384 | 29 خرداد 1400 ساعت 12:02 | 18.5K بازدید | 3 دیدگاه

رمضانی و تجربه اولین حضور فیکس در ترکیب استقلال

آرمان رمضانی به احتمال فراوان به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب استقلال مقابل پدیده به میدان می رود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم استقلال در شرایطی روز دوشنبه در چارچوب یک بازی معوقه لیگ برتر به مصاف پدیده مشهد می رود که تعداد زیادی از نفراتش را در اختیار ندارد.
این کمبود بازیکن در خط حمله هم به چشم خواهد آمد و احتمالا شاهد تغییراتی در پست هجومی آبی ها خواهیم بود.


از جمع مهاجمان استقلال شیخ دیاباته مهاجم مالیایی به خاطر مشکلات و قوانین مربوط به کرونا هنوز نتوانسته به ایران سفر کند و بعید است فعلا چنین اتفاقی رخ بدهد.
از سوی دیگر مهدی قایدی دیگر مهاجم آبی پوشان بعد از حضور در اردوی تیم ملی فوتبال در بحرین، به امارات سفر کرده و هنوز به ایران برنگشته است. با توجه به دوری طولانی قایدی از تمرینات استقلال حتی اگر تا قبل از دوشنبه به تهران برگردد هم بعید است مجیدی او را در ترکیب ثابت تیمش قرار بدهد.

 

1613720


در چنین شرایطی استقلالی ها به عنوان مهاجم برای بازی با پدیده مشهدفقط ارسلان مطهری و آرمان رمضانی را در اختیار دارند.
از آنجایی که مجیدی معمولا تیمش را با دو مهاجم به زمین می فرستد،احتمالا در بازی با پدیده شاهد شکل گرفتن زوج رمضانی و مطهری در خط حمله خواهیم بود. اتفاقی که باعث می شود آرمان رمضانی برای اولین بار در یک بازی رسمی به عنوان یار فیکس برای استقلال به میدان برود.


گفتنی است؛ رمضانی در آخرین بازی رسمی استقلال مقابل نفت آبادان گل برتری تیمش را زد و در مسابقه دوستانه مقابل پیکان هم برای استقلال گلزنی کرد.او انگیزه زیادی برای ادامه روند خوبش در ترکیب استقلال دارد.

دیدگاه‌ها