کد خبر : 1762388 | 29 خرداد 1400 ساعت 12:10 | 33.9K بازدید | 8 دیدگاه

منهاجی: بزرگترین ضعف اسکوچیچ، رقم قرارداد اوست

آرتا منهاجی مربی تیم مس رفسنجان روز گذشته در پلتفرم کلاب هاوس، درباره موضوع آینده نیمکت تیم ملی صحبت کرد.

منهاجی: بزرگترین ضعف اسکوچیچ، رقم قرارداد اوست

به گزارش "ورزش سه"، منهاجی که از مربیان با مطالعه و صاحب ایده فوتبال ایران به شمار می آید، در یک روم فوتبالی و زمانیکه دراختیارش قرار گرفته بود، به تمجید از تیم ملی فوتبال ایران پرداخت و صعود این تیم به دور بعدی را کار بزرگی دانست.


منهاجی گفت: وقتی تیمی در شرایطی قرار می گیرد که باید تمام بازی ها را ببرد و ۱۰۰ درصد امتیازات را کسب کند، حتما کارش را با استرس پیش خواهد برد حتی اگر آن تیم برزیل باشد و این مسئله در کیفیت کار تاثیر خواهد گذاشت. با این حال ایران با موفقیت از پس هر ۴ حریف خود برآمد و با قدرت به دور بعد صعود کرد که به نظر من کار بسیار بزرگی بود.


منهاجی همچنین درباره اینکه آیا دراگان اسکوچیچ باید به کار خود ادامه بدهد یا نه هم گفت: من فکر می کنم که فدراسیون فوتبال به جای تغییر مربی باید به فکر تدارک خوب برای شروع مسابقات پیش روی ایران باشد و ما باید به سرعت تیم ملی را آماده مرحله سوم مقدماتی جام جهانی بکنیم تا ان شالله در جمع برگزیدگان حضور داشته باشیم.


او در پایان حرف هایش درباره سرمربی فعلی تیم ملی و سرنوشت او گفت: به هر حال دراگان اسکوچیچ در زمانی مسئولیت تیم را قبول کرد که تیم ملی فوتبال ایران اصلا شرایط خوبی نداشت. به هر حال شرایط تیم ملی از آن روز متفاوت شده و تیم 6 امتیازی با قاطعیت به دور بعد صعود کرده است. به نظر من بزرگترین ضعف دراگان اسکوچیچ مبلغ قرارداد اوست. قرارداد ارزانی که او با فدراسیون منعقد کرده باعث می شود بعضی از این رفتارهای ناخوشایند با وی انجام بشود. وگرنه اگر او مربی ای بود که قرارداد میلیون دلاری بسته بود، در بازگشت از بحرین و در شرایطی که تیمش بهترین نتایج را به دست آورده، جور دیگری مورد استقبال قرار می گرفت.

دیدگاه‌ها