کد خبر : 1762391 | 29 خرداد 1400 ساعت 12:21 | 7.4K بازدید | 1 دیدگاه

پس از هو شدن در استادیوم؛

موراتا: نمی‌شود که همه من را دوست داشته باشند!

آلوارو موراتا، مهاجم تیم ملی اسپانیا، روز دوشنبه در بازی نخست این تیم در یورو 2020 نمایش پر اشتباهی داشت و به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

موراتا: نمی‌شود که همه من را دوست داشته باشند!

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو موراتا می گوید که انتقادات از عملکرد او در تیم ملی اسپانیا، تمرکزش را بر هم نزده است. مهاجم لاروخا که دربازی قبلی در استادیوم از سوی هواداران اسپانیایی هو شد، پیشاپیش بازی امشب تیمش برابر لهستان می گوید که نمی شود همه دوستش داشته باشند.

علیرغم اعتراضات، لوییس انریکه، سرمربی اسپانیا، پیش از دیدار مقابل لهستان اعلام کرد از آلوارو موراتا در ترکیب اصلی این مسابقه استفاده خواهد کرد.

انریکه گفت: "آلوارو موراتا فردا در ترکیب ثابت قرار خواهد گرفت و من به او گفتم به کارت ادامه بده. فردا موراتا و 10 بازیکن دیگر در ترکیب قرار خواهند داشت و بگذارید هواداران اگر ناراضی هستند سوت زده و هو بکنند."

 

1613741

 

اسپانیا در دیدار برابر سوئد توانست رکورد تعداد پاس در تاریخ مسابقات یورو را بشکند اما به رغم نمایش برتر خود نتوانست به نتیجه مطلوب برسد و قادر به گلزنی نبود. بیشتر انتقادات دراین بازی متوجه موراتا شد که چندین بخت خوب گلزنی را از دست داد.

 

موراتا در آستانه بازی برابر لهستان گفت: "من با این شرایط و انتقادات خیلی معمولی برخورد می کنم. من از زمانی که در تیم زیر 17 سال بازی می کردم در تلاش بودم که به اینجا برسم و در این تورنمنت ها بازی کنم.

 نمی شود که همه از من خوششان بیاید. وقتی انتقاداتی وجود دارد شما باید به این انتقادات احترام بگذارید، اما کمتر گوش کنید و بیشتر عمل کنید. در بازی اتفاقات آنقدر سریع رخ می دهند که وقت فکر کردن ندارید.

در آن بازی هم دروازه بان خیلی خوب زاویه را بست و من مجبور شدم نسبت به شرایط به توپ ضربه بزنم. نمی دانم که آیا در بازی برابر لهستان گل می زنم یا نه اما مثل همیشه با 200 درصد توانم برای اسپانیا بازی خواهم کرد.

 

1612316

 

این طبیعی است که وقتی در بازی که حق‌تان پیروزی بوده، مساوی می کنید، خواب و خوراک از شما گرفته می شود.

نظر مردم حال و هوای من را تغییر نمی دهد. اگر گل بزنم برای کسانی که همیشه با من بوده اند خوشحال خواهم شد، اما من عالی عمل می کنم. مهمترین کاری که من انجام داده ام این است که یک زندگی عادی داشته باشم، در کنار هم تیمی هایم باشم. هر کاری که در اینجا انجام می دهیم مهم است.

روشن است که مهاجم برای گل زدن زندگی می کند. کار ما گل زدن است. در مقابل سوئد از نظر جسمی خیلی به خودم فشار آوردم و فکر می کنم بعضی کارها را خوب انجام دادم، اما به نظر می رسد همه چیز به گلزنی برمی گردد. این بخشی از کار ماست. "

 

 

 

دیدگاه‌ها