کد خبر : 1762394 | 29 خرداد 1400 ساعت 19:45 | 17.3K بازدید | 2 دیدگاه

جوانانی آینده دار از تیم های بزرگ اسپانیا

13 پدیده‌ لالیگایی نامزد دریافت جایزه پسر طلایی

13 بازیکن از لالیگا در لیست صد نفره نامزدهای دریافت جایزه پسر طلایی اروپا حضور دارند.

13 پدیده‌ لالیگایی نامزد دریافت جایزه پسر طلایی

به گزارش "ورزش سه"، 100 بازیکن در فهرست طولانی جایزه پسر طلایی فوتبال اروپا در سال 2021 حضور دارند؛ جایزه معتبری که هر ساله توسط روزنامه ایتالیایی توتواسپورت به بهترین بازیکن زیر 21 سال دنیا اهدا می شود.

 

لالیگا نیز ارتباط خوبی با این جایزه دارد و پیش از این چهار بازیکن مستقر در این لیگ برنده آن شده اند؛ جایی که لیونل مسی در سال 2005(بارسلونا)، سرخیو آگوئرو سال 2007(اتلتیکومادرید)، ایسکو سال 2012(مالاگا) و ژائو فلیکس در  سال 2019( اتلتیکومادرید) این جایزه را تصاحب کردند. سال گذشته نیز آنسو فانی بعد از ارلینگ هالند در رده دوم قرار گرفت.

 

اما در لیست سال 2021، سیزده بازیکن حاضر در لالیگا از هفت باشگاه مختلف در این لیست حضور دارند که در اینجا به معرفی آن ها می پردازیم.

 

آندر بارنچیا(رئال سوسیداد)
بارنچیا یکی از هیجان انگیزترین بازیکنانی است که اخیراً از آکادمی باشگاه رئال سوسیداد رشد کرده است. سوسیداد برای اولین بار در 34 سال گذشته با یک تیم جوان و سرزنده قهرمان رقابت های کوپا دل ری شد که بارنچیا نیز تاثیر زیادی در آن داشت. او در جام‌ حذفی در سه مرحله موفق به گلزنی شد و در لالیگا نیز بازی های زیادی در ترکیب سوسیداد انجام داد.

 

 

1613733

 

 

تاکه‌فوسا کوبو(رئال مادرید)
بازیکن 20 ساله رئال مادرید آینده خوبی را پیش روی خود می بیند. او دو فصل گذشته را برای کسب تجربه در مایورکا، ویارئال و ختافه سپری کرد. گرچه هنوز مشخص نیست که او فصل آینده کجا بازی خواهد کرد، اما آنچه مشخص است استعداد اوست. کوبو که قبلاً در آکادمی بارسلونا حضور داشت، از توانایی عالی فنی برخوردار است.

 

 

1613732

 

 

ایلایکس موریبا(بارسلونا)
در فصل گذشته بازیکنان زیادی تحت هدایت رونالد کومان از آکادمی بارسلونا ظاهر شدند و ایلیکس موریبا یکی از مهم ترین آن ها بود.  نوجوان 18 ساله هر وقت به خط هافبک میانی بارسا اضافه می شد کاملاً راحت عمل می کرد و به نظر می رسید سالهاست که برای بلوگرانا بازی می کند.  او در ژانویه 2021 اولین بازی خود را برای تیم اصلی انجام داد و در پایان فصل حضور در 18 بازی را تجربه کرد.

 

 

1613737

 

 

برایان گیل (سویا)
برایان گیل، ستاره جوان سویا، فصل 21-2020 را به شکل قرضی در ایبار سپری کرد و یکی از بهترین و خلاق ترین بازیکنان این تیم به شمار می آمد. وینگر 20 ساله با نشان دادن سخت کوشی و توانایی خود هواداران باشگاه را به وجد آورد؛ عملکرد او همچنین باعث شد که لوئیس انریکه وی را برای اولین بار به تیم ملی اسپانیا دعوت کند.

 

 

1613731

 

 

رودریگو (رئال مادرید)
رودریگو یکی از جذاب ترین جوان های لالیگا است که هرگاه به زمین آمده و برای رئال مادرید به میدان رفته عملکرد قابل قبولی داشته است. ستاره برزیلی 20 سال سن دارد و هنوز هم در حال یادگیری است. با این حال او در مسابقات مهم نیز گلزنی کرده که در این باره می توان به هت تریک وی در لیگ قهرمانان فصل گذشته مقابل گالاتاسرای و گل مهم این بازیکن به اینتر در مسابقه ای که رئال مادرید به پیروزی نیاز مبرم داشت، اشاره کرد.

 

 

1613729

 

 

پدری (بارسلونا)
پدری یکی از مهم‌ترین شانس‌های کسب جایزه پسر طلایی سال 2021 محسوب می شود. بعد از حضور در بارسلونا او خیلی زود در ترکیب این تیم جا افتاد و به بازیکن اصلی در بلوگرانا تبدیل شد. او همچنین نیمکت نشینی ستاره های بزرگی مثل میرالم پیانیچ و فیلیپ کوتینیو را رقم زد. پدری علی رغم این که تنها 18 سال سن دارد، یکی از بازیکنان اصلی بارسلونا در فصل گذشته بود و در یورو نیز به عنوان یار ثابت در ترکیب تیم ملی اسپانیا به میدان می رود.

 

 

1613735

 

 

کانگ این لی(والنسیا)
کانگ این لی، هافبک 20 ساله والنسیا، پس از اینکه کره جنوبی را به مقام دوم رساند، به عنوان بهترین بازیکن در جام جهانی فوتبال زیر 20 سال 2019 معرفی شد. این هافبک جوان مهارت فنی بالایی دارد و هر گاه فرصت بازی در والنسیا را پیدا کرد، عملکرد خوبی ارائه داد.

 

 

1613726

 

 

مارکوس پائولو (اتلتیکو مادرید)
قرار است انتقال مارکوس پائولو، مهاجم پرتغالی 20 ساله تیم فلومیننزه برزیل به اتلتیکومادرید طی روزهای آینده قطعی شود و امیدواری زیادی در بین هواداران تیم قهرمان اسپانیا به او وجود دارد. همچنین رئیس باشگاه فلومیننزه نیز این انتقال را تایید کرده است.

 

 

1613743

 

 

میگل گوتیررس (رئال مادرید)
میگل گوتیرس در ماه آخر فصل 2020/21 لالیگا با عملکرد خوب در ترکیب رئال مادرید، تیترهای اصلی را به خود اختصاص داد.  این مدافع چپ 19 ساله بعد از مصدومیت فرلان مندی و مارسلو به ترکیب رئال راه یافت. او حتی بعد از بازگشت مارسلو نیز جایگاه خود را حفظ کرد و در هشت بازی پایانی لوس بلانکوس شش حضور را تجربه کرد.

 

 

1613736

 

 

یونس موسی (والنسیا)
یونس موسی نام دیگری است که در لیست پسران طلایی سال 2021 حضور دارد. او اولین فصل حضور خود در ترکیب تیم اول والنسیا را تجربه کرد و در دیدار دربی مقابل ختافه تاثیرگذار عمل کرد. او همچنین چندین عملکرد خوب دیگر نیز در طول فصل از خود ارائه داد.

 

 

1613730

 

 

ژرمن والرا (اتلتیکو مادرید)
او کار خود را با عملکرد خوب در تیم دوم اتلتیکومادرید آغاز کرد و در اواسط فصل یک مرحله بالاتر آمد. او به شکل قرضی راهی تنریف شد تا حضور آن در سطح دوم فوتبال اسپانیا را تجربه کنند و اتفاقاً در اولین مسابقه خود برای این تیم مقابل رایو وایکانو موفق به گلزنی شد. به نظر می‌رسد که بعد از اثبات توانایی های والرا اتلتیکومادرید برنامه ویژه ای برای آینده او دارد.

 

 

1613728

 

 

اریک گارسیا (بارسلونا)
بارسلونا معتقد است که اریک گارسیا می تواند مدافع میانی بزرگ بعدی آن ها باشد. این بازیکن اخیراً از منچسترسیتی به بارسلونا پیوست تا راهی باشگاهی شده باشد که کار خود را از آکادمی آن آغاز کرد. از طرفی این که او در تیم ملی اسپانیا برای یورو حضور دارد، نشان می دهد که لوئیس انریکه نیز به این بازیکن اعتقاد زیادی دارد. هواداران در نوکمپ نیز به زودی می توانند از این مدافع میانی درجه یک لذت ببرند.

 

 

1607768

 

 

یرمی پینو(ویارئال)
در حالی که یرمی پینو تنها 18 سال سن دارد موفق شده که با ویارئال به قهرمانی لیگ اروپا دست پیدا کند. این وینگر در سال گذشته به سرعت در ترکیب ویارئال جا افتاد، تا حدی که توانست بیش از یک ساعت در دیدار نیمه نهایی و فینال لیگ اروپا بازی کند. اگرچه پینو هنوز کم تجربه است اما تمام توان خود را ارائه می دهد و هواداران ویارئال نیز او را دوست دارند.

 

 

1613734

 

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا
This Content Is Provided By LaLiga In Partnership With Varzesh3

دیدگاه‌ها