کد خبر : 1762398 | 29 خرداد 1400 ساعت 12:45 | 5.5K بازدید | 1 دیدگاه

ضمن تبریک صعود تیم ملی 

نساجی: لیگ برتر را خودکفا کنید

باشگاه نساجی مازندران ابراز امیدواری کرد وعده خودکفایی لیگ برتر که توسط عزیزی خادم داده شده به سرانجام برسد.

نساجی: لیگ برتر را خودکفا کنید

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه نساجی مازندران طی اطلاعیه ای صعود تیم ملی به دور دوم مقدماتی جام جهانی را تبریک گفت. در این اطلاعیه البته باشگاه شمالی لیگ برتر پیامی را به شهاب عزیزی خادم رییس فدراسیون داد و ابراز امیدوار کرد که لیگ برتر فوتبال ایران از منابع مالی خودکفا شود.


در این اطلاعیه آمده است: «چهار پیروزی پیاپی و شیرین در رقابت های پیش مقدماتی جام جهانی با وجود عدم میزبانی و کاستی امکانات، اتفاقی مهم در فوتبال ایران بود که با غیرت جوانان ایرانی و مدیریت فدراسیون فوتبال محقق شد.ما در باشگاه نساجی مازندران، همراه با هواداران عزیز مازندرانی این موفقیت را به جامعه فوتبال ایران تبریک می گوییم و امیدواریم این صعود مقتدرانه به مراحل نهایی جام جهانی ختم شود و مسیری تازه برای فوتبال ایران باشد.»


باشگاه نساجی در ادامه نوشته است: «همچنین آرزومندیم تمام تصمیمات ریاست محترم فدراسیون فوتبال مانند خودکفایی لیگ برتر ایران و کسب در آمد شفاف برای باشگاه هایی چون نساجی که با هزینه بخش خصوصی اداره می شوند، به سرانجام برسد و حرفه ای بودن فوتبال ایران در آینده نزدیک به صورت واقعی قابل لمس باشد. به امید روزهای بهتر برای فوتبال ایران.»

دیدگاه‌ها