کد خبر : 1762400 | 29 خرداد 1400 ساعت 12:51 | 19.1K بازدید | 3 دیدگاه

هری! اگر به فکر تغییر باشگاهی به انگلیس کمک نمی‌کنی!

انتقاد شدید روی کین از هری کین

نمایش ناامیدکننده هری کین در دو بازی تیم ملی انگلیس در یورو 2020 انتقادات زیادی را متوجه او کرده است.

انتقاد شدید روی کین از هری کین

به گزارش "ورزش سه"، دو نمایش بسیار ضعیف از هری کین در یورو 2020 برابر کرواسی و اسکاتلند باعث شد تا روی کین، اسطوره منچستریونایتد و کارشناس فوتبال، به شدت از او انتقاد کند. هری کین در این دو بازی به شکل تعجب برانگیزی حتی یک ضربه در چارچوب نداشته است!

پس از تساوی بدون گل شب گذشته انگلیس برابر اسکاتلند روی کین ضمن انتقاد از هری کین که در این بازی نیز تعویض شد، گفت که شاید او به خاطر ماجرای جدایی اش از تاتنهام و تصمیم گیری برای انتخاب مقصد بعدی اش در سطح باشگاهی، دچار حواسپرتی شده است.

 

1613752

 

به رغم اینکه بسیاری انگلیس را بخت مسلم پیروزی برابر اسکاتلند می دانستند اما سه شیرها نتوانستند در طول 90 دقیقه حریف خود را به زانو در بیاروند و کین که یکی از بدترین شب های خود را سپری کرد، در طول 74 دقیقه حضورش در زمین، تنها 19 بار به توپ ضربه زد.

 

1613753

 

روی کین گفت: "به نظر نمی رسد که هری کین روی فرم باشد و بتواند به بقیه برسد. او همیشه در حال قدم زدن است و اگر انگلیس می خواهد در این تورنمنت واقعا حرفی برای گفتن داشته باشد و رقابت کند، نیاز دارد که ستاره اش عملکرد خوبی داشته باشد و خوب بازی کند!

ما دیده ایم که روملو لوکاکو، کوین دی بروین، کریستیانو رونالدو در این تورنمنت برای تیم هایشان چه کرده اند و نیاز داریم تا کین هم در بهترین فرم خود باشد."

 

هری کین در نهایت توسط گرت ساوت گیت تعویض شد تا مارکوس راشفورد به جای او به زمین بیاید و روی کین معتقد است که این تصمیم درستی از سوی سرمربی انگلیس بود.

 

1613694

 

کین اضافه کرد: "خوشحالم که گرت او را تعویض کرد. صحبت هایی هست که او غیرقابل تعویض است و بازیکن اصلی ما است، اما اگر خوب کار نمی کند، باید او را تعویض کنید. راشفورد انرژی بیشتری به آنها داد اما باز هم کافی نبود.

اگر داری به این فکر می کنی که باشگاهت را عوض کنی و یا در حال مذاکره با باشگاه های دیگر هستی، این کمکی به وضعیت نخواهد کرد."

 

1613754

 

گرام سونس، اسطوره فوتبال اسکاتلند، نیز با روی کین موافق بود و گفت: "هری شبیه به خودش به نظر نمی آید، او به نظر مردد و خسته است.

این بازیکنی است که امیدوار است در تابستان یک جا به جایی پر سر و صدا داشته باشد، او باید خودش را از این خواب غفلت بیدار کند. او در بازی اول هم تعویض شد. آیا هری مشکلی داری؟ چون تبدیل به سایه ای از خودش دشه است.

او تنها بازیکن انگلیس است که قبلا بارها ثابت کرده در چنین سطحی قادر به گلزنی است و اگر این اتفاق در این تورنمنت نیافتد، انگلیس نمی تواند زیاد پیش برود.

می توانم بگویم که بدون هری کین آنطور که امیدوارید "فوتبال به خانه برنمی گردد"، مخصوصا با این شیوه ای که آنها دارند بازی می کنند."

 

 

 

 

دیدگاه‌ها