کد خبر : 1762404 | 29 خرداد 1400 ساعت 13:20 | 7.9K بازدید | 1 دیدگاه

کوین فولند:

آلمان برای بازی با پرتغال آماده است

کوین فولند، مهاجم تیم ملی آلمان، این موضوع که آنها پیشاپیش بازی برابر پرتغال استرس دارند و عصبی هستند را رد کرد.

آلمان برای بازی با پرتغال آماده است

به گزارش "ورزش سه"، کوین فولند این نگرانی که آلمانی ها پیشاپیش بازی برابر پرتغال، که امشب ساعت 20:30 برگزار می شود، عصبی هستند را رد کرد.

فولند در شکست 1-0 آلمان برابر فرانسه در نخستین بازی این تیم در یورو 2020 در پایان بازی به میدان رفته بود.

شاگردان یوآخیم لوو در گروه بسیار سختی قرار دارند و با فرانسه، پرتغال و مجارستان هم‌تیمی هستند. اکنون با توجه به شکست در نخستین بازی مانشافت فشار زیادی را در دو بازی باقی مانده خود برابر پرتغال و مجارستان تحمل می کند و برای اطمینان از صعود باید در هر دو بازی پیروز شود.

 

1613759

 

فولند گفت: "ما عصبی نیستیم. همه در حال و هوای خوبی هستیم و خوشبینیم که بازی خوبی برابر پرتغال ارائه خواهیم داد و از مرحله گروهی صعود می کنیم."

 

مهاجم تیم ملی آلمان و باشگاه موناکو معتقد است با وجودی که تیم آلمان جا برای پیشرفت دارد، اما آنها نمایش خوبی از توانایی هایشان برابر فرانسه ارائه دادند.

 

فولند افزود: "ناراحت کننده است که ما بازی را باختیم چرا که در کل عملکرد خوبی داشتیم. قطعا می توانستیم در بعضی موقعیت ها بهتر بازی کنیم، باید روی این موضوع کار کنیم، اما اوضاع خوب است و روحیه ها بالاست و حالا منتظر بازی بعدی هستیم."

 

1613758

 

اگر آلمان برابر پرتغال شکست بخورد، وضعیت بسیار سخت و پیچیده ای برای صعود به مرحله بعد این رقابت ها پیدا خواهد کرد، هر چند باز هم امکان خواهد داشت که به جمع شانزده تیم بپیوندند اگر بتوانند یکی از بهترین تیم های سوم گروه ها شوند.

یوآخیم لوو، سرمربی آلمان، پس از پایان یورو 2020 از سمت خود کناره گیری خواهد کرد و در آخرین تورنمنت خودبا مانشافت تمام تلاش خود را خواهد کرد که از تکرار فاجعه 2018 که آلمان در مرحله گروهی از رقابت های جام جهانی روسیه حذف شد، جلوگیری کند.

 

دیدگاه‌ها