کد خبر : 1762406 | 29 خرداد 1400 ساعت 13:27 | 26.1K بازدید | 6 دیدگاه

برای تراکتور احترام قائلیم اما؛

مطهری: جام را در تهران نگه می‌داریم

مربی تیم پرسپولیس می‌گوید که آنها شناخت خوبی از تراکتور دارند و آماده شکست این تیم هستند.

مطهری: جام را در تهران نگه می‌داریم

 

به گزارش "ورزش سه"، حمید مطهری دستیار یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی سوپرجام حضور یافت و در ابتدای صحبت هایش گفت: واقعا دلتنگ هواداران هستیم و همانطور که در فضای مجازی و کوچه خیابان به ما می‌گویند که چقدر روی تیمشان تعصب دارند، ما هم میخواهیم بگوییم که این حس دو طرفه است و اعضای محترم تیم، کادرفنی و بازیکنان همین حس را دارند.

 

وی افزود: این یک تک بازی نیست. همه اشتباه فکر نکنند و این بازی ای است که دو قهرمان دو جام شدند، تراکتور قهرمان جام حذفی و پرسپولیس قهرمان جام سنگین تر یعنی لیگ برتر. این بازی بزرگی است و قهرمان قهرمانان را مشخص خواهد کرد و این بازی پر اهمیتی است.

او درباره حریف توضیح داد: تراکتور برای ما تیم قابل احترام و بزرگی است اما ما پرسپولیس هستیم و با بچه‌هایی که در این سال‌ها فوتبال سطح بالا و شناور راتولید میکنند.  بازی در ورزشگاه آزادی است اما ما عملا میزبان نیستیم چون هواداران خوبمان را نداریم اما قول می‌دهیم اولین جام ۱۴۰۰ را در تهران نگه داریم. ما تراکتور را خوب رصد کردیم و توانمندی خودشان را دارند و امروز هم جلسه آخر انالیزمان است و کارها را انجام می‌دهیم تا یک بازی خوب را داشته باشیم و جام را تقدیم هواداران کنیم.

 

مطهری در خصوص استفاده از ملی‌پوشان در بازی فردا اظهار داشت: زمانی که اسم تیم ملی و ایران می‌آید واقعا اولویت ما تیم ملی و ایران است. اول صعود تیم ملی را به همه بازیکنان تیم ملی و مردم تبریک می‌گویم. تیم ملی کار سختی داشت و صعودشان کار فوق‌العاده‌ای بود. یک تبریک ویژه هم به بچه‌های خودمان می‌گویم چون تاثیر زیادی در تیم ملی داشتند. درست است که دو بازیکن ما در تیم ملی آسیب دیدند و کارمان را سخت کرد اما اولویت ما تیم ملی بود و مشکلی نیست. ما باتوجه به تمرین امروز تصمیم خواهیم گرفت که از بازیکنان ملی استفاده کنیم یا نه. می‌دانید که آنها در تیم ما تاثیرگذار هستند.

 

دستیار یحیی گل‌محمدی راجع به غیبت رادوشویچ گفت: بالاخره رادو گلر تیم ما بوده و گلر دوم تیم ما بوده و تا اینجا هم زخمت کشیده. اما ما به عنوان مربی و بازیکنانمان به عنوان فرد حرفه‌ای باید به تیم‌مان متعهد باشیم. فکر میکنم موضوع بزرگی نباشد و به زودی حل خواهد شد.

 

 

1613765

 

وی در مورد برنامه فشرده پرسپولیس توضیح داد: ما برنامه خوبی داریم و فردا باید باید انقدر مقتدرانه و خوب عمل کنیم و جام را به هواداران هدیه کنیم که در ادامه مسابقات موفق باشیم. این جام می‌تواند به ما کمک کند و کادرفنی پرسپولیس همیشه سعی کرده کمتر صحبت کند و بیشتر عمل کند. برخلاف بقیه دوستان که درباره زمین و زمان و مدیریت و اسپانسر صحبت می‌کنند، ما سعی کردیم کارمان را جلو ببریم و با کار بیشتر و صحبت کمتر، بهترین عملکرد را در این ۲۵ روز داشته باشیم چون دوره مهمی برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی است.

 

حمید مطهری در پاسخ به سوالی درباره وضعیت کنعانی زادگان عنوان کرد: بازیکنان ما طرفدار دارند و تیم‌ها دنبالشان هستند اما این دوره مهمی برای پرسپولیس است و این صحبت‌ها نباید مطرح شود. ما لیستی ندادیم و کاملا به بچه‌ها اعتقاد داریم و الان اصلا حرفه‌ای نیست که درباره این چیزها فکر کنیم. طبیعی است برای همه بازیکنان پیشنهاد بیاید اما با تمام وجودشان کار می‌کنند و بعد از پایان فصل باید تصمیم بگیریم.

 

مربی پرسپولیس در خصوص مصدومیت کامیابی نیا گفت: اولویت ما تیم ملی و نام بزرگ ایران است. کمال و وحید در تیم‌ملی مصدوم شدند و فردا این دو عزیز را نخواهیم داشت و تلاش می‌کنیم آنها را برای هفته های بعد مشخص کنیم. اما زمانش مشخص نیست.

دیدگاه‌ها