کد خبر : 1762410 | 29 خرداد 1400 ساعت 13:52 | 29K بازدید | 3 دیدگاه

آاس گزارش کرد؛

سرخیو راموس به سیتی نمی‌رود

منچسترسیتی دیگر به فکر جذب سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال مادرید، نیست با وجود اینکه چند هفته پیش مشتاق امضای قرارداد با او بود.

سرخیو راموس به سیتی نمی‌رود

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس پس از 16 فصل رئال مادرید را ترک کرد و اکنون با چشم انداز بی سابقه ای در زندگی حرفه ای خود روبرو است. بدون قرارداد، این مدافع با تجربه و اطرافیانش در حال یافتن مقصدی هستند که وی بتواند برای دو یا سه سال آینده در آن بازی کند.

راموس، همانطور که خودش در کنفرانس مطبوعاتی خداحافظی‌اش اذعان کرد، دوست دارد که به تیمی بزرگ در اروپا بپیوندد که در آنجا همچنان برای کسب همه عناوین قهرمانی بجنگد و همچنان به افزودن بر افتخاراتی که در کارنامه دارد ادامه دهد.

 

1613260

 

در میان لیست مقصدهای احتمالی راموس نام یکی از باشگاه های بزرگ اروپای، به رغم اینکه همین چند هفته پیش با مدیر برنامه های راموس در ارتباط بودند، به چشم نمی خورد. آاس گزارش کرده است که منچسترسیتی دیگر قصد ندارد تا با کاپیتان سابق رئال قرارداد ببندد.

در این گزارش به نقل از منبعی نزدیک به باشگاه سیتی آمده است که تقویت خط دفاعی در برنامه های گواردیولا و مدیر ورزشی این باشگاه جایی ندارد. همچنین اگر لاپورته قرارداد خود را با سیتیزن ها تمدید کند، سیتی می تواند همچنان از او در کنار روبن دیاز، ستونز و آکه، همان چهار بازیکن دفاعی که در طول این فصل برای گواردیولا به میدان رفته اند، استفاده کند.

سیتیزن ها همچنین اریک گارسیا را در پایان فصل از دست دادند اما می توانند به جای او قرارداد فرناندینیو را برای یک سال دیگر تمدید کنند.

 

1613201

 

گفتنی است که سیتی گزینه مورد علاقه راموس نبود و او اکنون دو گزینه را پیش رو دارد: PSG و منچستر یونایتد. پاریسی ها خوشحال خواهند شد که یک مدافع میانی کهنه کار، با تجربه بازی در مسابقات بزرگ، را به خدمت بگیرد تا آنها را به کسب اولین قهرمانی در چمپیونزلیگ نزدیک کند، یونایتد نیز به دنبال یک مدافع میانی سطح بالا برای همراهی مگوایر است.

پاریس مقصدی است که راموس بیشتر از همه دوست دارد زیرا علاوه بر داشتن سرمربی اسپانیایی زبان در آنجا، با بسیاری از بازیکنان  PSGدر رئال مادرید یا تیم ملی اسپانیا دوست و هم تیمی بوده است، بازیکنانی مثل کیلور ناواس، دی ماریا و یا سارابیا.

 

1613554

 

به تازگی میلان نیز به جنگ بر سر جذب راموس پیوسته است. همانطور که توسط ال چیرینگیتو گزارش کرده است، این بازیکن قبلاً با تیم ایتالیایی تماس گرفته و شرایط خود را برای عقد قرارداد ابه آنها اطلاع داده است: علاوه بر قرارداد دو ساله، دریافت 20 میلیون پاداش انتقال و 15 میلیون حقوق در هر فصل.

 

مقصد راموس هر تیمی باشد، خواسته‌های این بازیکن ثابت است. اگرچه او پیشنهادات مالی بهتر را مثبت ارزیابی خواهد کرد، اما هدف اصلی راموس داشتن قراردادی است که به او ثبات ببخشد، یعنی قراردادی دو یا سه ساله، همان چیزی که او قبلاً از رئال مادرید خواسته بود و سپیدپوشان پایتخت اسپانیا نپذیرفتند.

 

دیدگاه‌ها