کد خبر : 1762428 | 29 خرداد 1400 ساعت 15:44 | 66.8K بازدید | 0 دیدگاه

تقویت خط میانی

قدم بعدی بارسلونا پس از رسمی شدن انتقال دیپای

بارسا پس از عقد قرارداد رسمی با ممفیس دیپای، شروع به بررسی گزینه های خود برای تقویت خط میانی خواهد کرد.

قدم بعدی بارسلونا پس از رسمی شدن انتقال دیپای

به گزارش "ورزش سه"، از دست رفتن شانس جذب جورجینیو واینالدوم ضربه سختی به بارسلونا زد. باشگاه کاتالان از در اختیار گرفتن این هافبک هلندی اطمینان داشت اما او پس از دریافت پیشنهاد بهتر از پی اس جی ترجیح داد به پاریس برود. به این ترتیب بارسا یکی از گزینه های اصلی خود برای تقویت خط میانی را از دست داد.

 

 

1613099

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا در مصاحبه اخیر خود ابراز اطمینان کرد که تیمی بهتر از فصل قبل را از بارسا خواهیم دید. او پس از رسمی شدن انتقال ممفیس دیپای و آسودگی خاطر از خط حمله، به سراغ تقویت خط میانی خود خواهد رفت؛ منطقه ای که با پدری، سرخیو بوسکتس و فرانکی دی یونگ چندان قدرتمند به نظر نمی رسد و بدون شک نیاز به جذب یک بازیکن بزرگ را احساس می کند.

کومان روی میرالم پیانیچ و کارلس آلنیا حساب نمی کند و هر دو باید به دنبال تیمی دیگر باشند، ضمن اینکه رییکی پویج هم با وجود ماندن، شانس بالایی برای حضور در ترکیب ثابت نخواهد داشت.

 

 

1599704

 

 

وضعیت ایلایش موریبا نیز نامشخص است. این پدیده جوان بر سر تمدید قرارداد به مشکل خورده و شاید بارسا را ترک کند.

 

از طرفی باشگاه کاتالان با مشکلات زیادی از لحاظ مالی روبرو است و به همین دلیل در نقل و انتقالات به دنبال بازیکنان آزاد است. بارسا تا همینجا اریک گارسیا، سرخیو آگوئرو را به شکل رایگان جذب کرده است. واینالدوم نیز بازیکن آزاد بود و اگر به پی اس جی نمی رفت، خیال بارسا از خط میانی راحت شده بود.

میکل مرینو هافبک رئال سوسیداد مورد توجه بارسا قرار دارد ولی مشکل بزرگ، بند فسخ بالای اوست. باید دید بارسا در نهایت چه بازیکنی را برای تقویت خط میانی خود جذب خواهد کرد.

 

 

1613795

 

دیدگاه‌ها