کد خبر : 1762433 | 29 خرداد 1400 ساعت 15:52 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

سوپر جام؛ پرسپولس - تراکتور

دوئل بزرگ دژهای برتر دفاعی ایران و آسیا

دیدار سوپر جام فردا صحنه تقابل خطوط دفاعی برتر ایران و آسیا خواهد بود.

دوئل بزرگ دژهای برتر دفاعی ایران و آسیا

به گزارش "ورزش سه"، پس از کش و قوس های فراوان و با تاخیر و در زمانی غیر عادی، تیم های پرسپولیس و تراکتور فردا برگزار کننده دیدار سوپر جام فوتبال ایران خواهند بود؛ پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ برتر و تراکتور به عنوان قهرمان جام حذفی فصل گذشته، به دنبال کسب اولین جام خود در سال 1400 هستند.

 

در این دیدار شاهد یک دوئل تمام عیار در خط دفاعی دو تیم خواهیم بود؛ جایی که مدافعان پرسپولیس در لیگ برتر ایران و مدافعان تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا رکورد قابل توجهی از خود به جای گذاشته اند.

 

پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر طی 23 بازی تنها 12 گل خورده و با اقتدار صاحب عنوان بهترین خط دفاعی است؛ این تیم در 13 بازی هم موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شده که آماری قابل توجه در میان تیم های لیگ بیستم به حساب می آید و سرخ پوشان را از این حیث هم در رتبه اول قرار داده است.

 

در سمت مقابل تراکتور هم عملکرد دفاعی بی نظیری در آسیا داشت؛ این تیم تنها در یک دیدار از 6 دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 دروازه خود را باز شده دید؛ سرخ پوشان فوتبال آذربایجان بعد از اینکه در بازی اول مقابل پاختاکور به نتیجه 3-3 دست یافتند، طی 5 بازی متوالی بعدی هیچ گلی دریافت نکردند تا با ثبت 5 کلین شیت در 6 دیدار، قدرت خط دفاعی شان را به رخ آسیا بکشند. آنها با 3 گل خورده، بهترین خط دفاعی دور گروهی نیز لقب گرفتند.

دیدگاه‌ها