کد خبر : 1762434 | 29 خرداد 1400 ساعت 15:57 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

لطفی: در ادامه بازی‌ها حق اشتباه نداریم

مدافع نارنجی‌پوشان مدعی است که این تیم با انگیزه دستیابی به نتیجه راهی آبادان خواهد شد.

لطفی: در ادامه بازی‌ها حق اشتباه نداریم

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی لطفی، مدافع میانی سایپا در آستانه دیدار این تیم مقابل نفت آبادان با اشاره به حساسیت این بازی گفت: تمرینات خوبی را در تعطیلات پشت سر گذاشتیم و اکنون لیگ را با روند متفاوتی دنبال خواهیم کرد. 7 بازی باقی مانده است و تمام انگیزه ما این خواهد بود که با دستیابی به نتایج مطلوب در جدول شرایط خوبی را کسب کنیم.

 

وی ادامه داد: جای هیچ اشتباهی برای ما وجود ندارد و با انگیزه و تمرکز بالایی آماده جدال این هفته مقابل نفت آبادان خواهیم شد. نفت در خانه حریف قدرتمندی است اما ما نیز با آنالیز مناسبی که کادرفنی داشته با تمرکز و قدرت و انگیزه بالایی در این جدال حاضر خواهیم شد. دستیابی به امتیاز و حتی پیروزی در این بازی دور از دسترس ما نخواهد بود و کمک زیادی در ادامه فصل به ما خواهد کرد.

مدافع میانی سایپا با اشاره به عملکرد فراز کمالوند گفت: ایشان از حیث فنی و روحی – روانی کار مثبتی روی تیم داشته و توانستیم شرایط خوبی را دنبال کنیم. همانطور که گفتم تمرینات خوبی را هم در تعطیلات لیگ دنبال کردیم و این مساله انگیزه ما را برای بهبود نتایج و دستیابی به رتبه‌های بالای جدول افزایش داده است. جایگاه و پتانسیل سایپا بالاتر از این است و با شناختی که از کیفیت فنی تیم‌مان سراغ داریم قادر خواهیم بود طی هفته‌های آتی به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

 

لطفی درباره رای دیدار مقابل پیکان گفت: این مساله به بحث حقوقی و مدیریتی مرتبط است و ما بازیکنان وظیفه داریم با انجام تمرینات و نمایش موفق در ادامه مسیر بدون توجه به این موضوع کار را دنبال کنیم. همانطور که گفتم همه چیز دست خودمان است و باید طی دیدارهای باقیمانده نشان دهیم تیم قدرتمندی هستیم و جای ما در پایین جدول نیست.

وی در پایان با اشاره به قدرت تهاجمی حریف گفت: از بازیکنان تهاجمی حریف شناخت داریم. موضوع نگران کننده شاید شرایط جوی و گرمای آبادان در این مقطع از فصل باشد. با این حال ما هیچ بهانه‌ای نخواهیم داشت و از بالاترین انگیزه برای کسب نتیجه در این بازی برخوردار هستیم و این موضوعی است که آقای کمالوند از ما خواسته و برای آن خواهیم جنگید.

 

دیدگاه‌ها