کد خبر : 1762435 | 29 خرداد 1400 ساعت 15:57 | 14.6K بازدید | 6 دیدگاه

برای جام می‌رویم و با جام برمی‌گردیم؛

خطیبی: قول می‌دهم بازی زیبایی می‌بینید

سرمربی تراکتور ابراز امیدواری کرد بتوانند مقابل پرسپولیس نمایش خوبی داشته باشند و صاحب جام شوند.

خطیبی: قول می‌دهم بازی زیبایی می‌بینید

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی درباره دیدار فردا مقابل پرسپولیس اظهار کرد: سوپر جام مسابقه‌ای است که برای هواداران هر دو تیم اهمیت دارد. در هفته‌های اخیر بازیکنان با تمام توان و تلاش زیاد در تمرینات حضور داشتند و با انگیزه زیادی کارشان را انجام دادند.

او ادامه داد: از طرف خودم، کادر فنی و بازیکنان تراکتور به هواداران قول می‌دهم فردا تیم ما یک بازی زیبا، جان‌دار و نمایشی که تماشاگران می‌خواهند را انجام بدهد.

 

سرمربی تراکتور درباره وضعیت بازیکنان این تیم ابراز کرد: قبل از اینکه دور جدید تمرینات‌مان را شروع کنیم، پیمان بابایی را در آخرین مسابقه مقابل فولاد بخاطر مصدومیت از دست دادیم و فردا او را در اختیار نداریم. اکبر ایمانی هم در دیدار مقابل ماشین‌سازی آسیب دید و پس از آن با سرماخوردگی مواجه شد و فقط سه، چهار جلسه است در کنار تیم تمرین کرده است.

 

خطیبی تصریح کرد: مطمئن باشید هر بازیکنی در زمین باشد، با تمام وجود تلاش می‌کند. نقاط ضعف و قوت پرسپولیس را می‌دانیم و قطعا با آنالیزی که انجام دادیم و جلسه‌ای که قرار است با بازیکنان صحبت کنیم، مطمئن باشید با تمام وجود برای کسب جام می‌رویم و با جام برمی‌گردیم. از هواداران هم می‌خواهیم در این مسیر ما را همراهی کنند. یاشاسین آذربایجان، یاشاسین تراکتور.

دیدگاه‌ها