کد خبر : 1762445 | 29 خرداد 1400 ساعت 16:29 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

مصاف با رقبای مستقیم یک هفته پیش از پایان در خانه؛

شرایط مشابه مس و چوکا؛ یکی برای صعود، یکی بقاء

دو تیم فوتبال مس کرمان و چوکای تالش 5 هفته باقی مانده مسابقات دسته اول را با اهداف متفاوتی دنبال می‌کنند، اما ماموریت مشابهی دارند.

شرایط مشابه مس و چوکا؛ یکی برای صعود، یکی بقاء

به گزارش "ورزش سه"، شکست مس کرمان برابر بادران در دیدار خانگی‌ای که در ورزشگاه باهنر برگزار شد، درنهایت به همکاری این باشگاه با رضا مهاجری خاتمه داد و آنها البته در موقعیت بسیار سختی در 5 هفته پایانی برای بازگشت به لیگ برتر قرار گرفتند. در حال حاضر نارنجی پوشان کرمانی در حال حاضر و در پایان هفته 29 ام رقابت های لیگ دسته اول با 46 امتیاز در فاصله 4 امتیازی با دو تیم 50 امتیازی یعنی هوادار و بادران قرار دارند و اگر می خواهند پس از هفت سال به لیگ برتر بازگردند، باید این فاصله را طی 5 مسابقه آینده جبران کنند.


در سوی دیگر چوکای تالش که با فرشاد پیوس توانسته از دو بازی اخیر 4 امتیاز به دست بیاورد، در هفته گذشته اختلافش را با تیم قشقایی که رتبه پانزدهم جدول را در اختیار دارد، به عدد 4 رساند. آنها اکنون با 29 امتیاز رتبه شانزدهم را در اختیار دارند و اگر می خواهند سال آینده برای دومین فصل پیاپی در رقابت های لیگ دسته اول حضور داشته باشند، چاره ای جز کسب امتیازات لازم در مسابقات پیش رو و پشت سر گذاشتن قشقایی شیراز برای بقا در لیگ ندارند.

 

1609848

 


روز دوشنبه مسابقات لیگ دسته اول با انجام 9 مسابقه در شهرهای مختلف هفته سی ام را پشت سر خواهد گذشت که در چارچوب این هفته، مس کرمان با سرمربی جدید خود فرهاد کاظمی در انزلی دیدار بسیار سختی را مقابل ملوان پیش رو دارد و شاگردان فرشاد پیوس هم در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف استقلال ملاثانی می روند.


نارنجی پوشان کرمانی پس از مصاف با ملوان، به ترتیب باید در 4 هفته باقی مانده با رایکا، خیبر خرم آباد، هوادار و درنهایت استقلال خوزستان مصاف بدهند؛ نکته جالب اینکه مصاف مستقیم این تیم مقابل هوادار در هفته ماقبل پایانی می تواند سرنوشت فصل آنها را تعیین کند.

 

 

1583100


چوکای تالش نیز این هفته با استقلال ملاثانی بازی خواهند کرد و سپس به ترتیب با تیم های بادران، پارس جنوبی جم، قشقایی و گل گهر سیرجان مصاف خواهد داد. سبزپوشان نیز هفته مقابل پایانی مانند مس کرمان یک دیدار خانگی بسیار تعیین کننده را مقابل قشقایی شیراز پیش رو دارند.


درنهایت باید یک نکته مشابه دیگر نیز در مورد این دو تیم اشاره کرد که آنها در این 5 مسابقه باقی مانده، 3 دیدار خارج از خانه دارند و 2 دیدار آنها در خانه برگزار می شود.


در پایان رقابت های لیگ دسته اول، 2 تیم برتر به صورت مستقیم به لیگ برتر صعود می کنند و سه تیم انتهایی جدول نیز سال آینده را باید در رقابت های لیگ دسته دوم سپری کنند.

دیدگاه‌ها