کد خبر : 1762452 | 29 خرداد 1400 ساعت 17:23 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

تیاگو: توپ طلا حق لواندوفسکی بود

تیاگو آلکانتارا، هافبک تیم ملی اسپانیا مدعی شد سال گذشته توپ طلا حق رابرت لواندوفسکی بوده است.

تیاگو: توپ طلا حق لواندوفسکی بود

به گزارش "ورزش سه"، تیاگو آلکانتارا پیش از انتقال به لیورپول در تابستان سال گذشته، شش فصل درخشان را در بایرن مونیخ و در کنار رابرت لواندوفسکی سپری کرد. در آستانه تقابل حساس امشب دو تیم اسپانیا و لهستان، تیاگو آلکانتارا به تمجید از ستاره گلزن حریف پرداخته و از دلایلی که لواندوفسکی را به چنین ستاره ای تبدیل کرده، صحبت کرده است.

 

تیاگو آلکانتارا گفت: "من و رابرت لواندوفسکی شش سال فوق العاده را در ترکیب بایرن مونیخ در کنار هم سپری کردیم و این دوستی ها که در مسیر فوتبال ساخته می شوند زیباترین جنبه این ورزش است. لواندوفسکی بازیکن بزرگی است و اگر سال گذشته مراسم اهدای جایزه توپ طلا منتفی نمی شد، حق لواندوفسکی بود که این عنوان را از آن خود بکند.

 

1613814

 

او یکی از دوستان من است و ما غالبا ارتباط تصویری داریم. من از لواندوفسکی در مورد بایرن و او از من در مورد یورگن کلوپ می پرسد. از نظر من اینکه مراسم رای گیری و اهدای جایزه به صورت آنلاین برگزار نشد ناعادلانه بود. رابرت لواندوفسکی در این سال ها نه فقط از نظر فیزیکی، بلکه از نظر قدرت ذهنی نیز پیشرفت کرده است.

 

او هر فصل بیش از 30 بار موفق به گلزنی می شود. اما لواندوفسکی همیشه در حال بهبود نقاط قوت و کار کردن روی نقاط ضعف خود است. لواندوفسکی ذاتا برنده متولد شده و یک بازیکن حرفه ای واقعی به شمار می آید و همین صفات او را به چنین بازیکنی تبدیل کرده است."

دیدگاه‌ها