کد خبر : 1762454 | 29 خرداد 1400 ساعت 17:38 | 17.7K بازدید | 3 دیدگاه

حتی لحظه ای از فکر کردن به او خارج نشدیم؛

متن احساسی باشگاه اینتر برای اریکسن

باشگاه اینترمیلان پس از چند روز با انتشار متنی به اتفاقاتی که طی روزهای اخیر برای ستاره دانمارکی‌اش در جام ملت های اروپا رخ داد، واکنش نشان داده است.

متن احساسی باشگاه اینتر برای اریکسن

به گزارش "ورزش سه"، پس از اتفاقی که در اولین دیدار دانمارک در رقابت های جام ملت های اروپا رخ داد، باشگاه اینترمیلان که در پنجره زمستانی لیگ دو سال قبل این بازیکن را از تاتنهام به خدمت گرفت، سکوت کرده بود و اظهارنظرهایی که انجام شد هم بیشتر برای اطلاع رسانی در مورد وضعیت سلامتی این هافبک خلاق بود.

 

حالا چند روز پس از این اتفاقات باشگاه اینتر با انتشار متنی به اتفاق تلخ رخ داده برای اریکسن که می تواند منجر به پایان دوران حرفه ای او شود، واکنش نشان داده و نوشته که اگر طی روزهای اخیر سکوت بوده، فقط به خاطر رعایت حریم شخصی این بازیکن در یکی از خاص ترین دوره های زندگی این بازیکن بوده است.

 

1611924

 

متن احساسی باشگاه اینتر را در ادامه می خوانید:

 

آن روزها، روزهای طبیعی‌ای نبودند. روزهایی که از سه شنبه آنها را شمردیم؛ روزهایی که بسیار بلند به نظر می رسیدند و هیچ حسی برای ما نداشتند. همان موقع تنها چیزی که می خواستیم، این بود که این یک خواب بد باشد. خوشبختانه ما از یک کابوس شبانه بیدار شدیم.

 

در سکوت پر از احترام این روزها، ما تمام افکار، دعاها و حتی آه‌هایمان را در سینه حبس کردیم. آن خیال آسوده پس از عکس هایی که از مکانی نامعلوم بیرون می آمد و تا چند روز پیش نمی دانستیم که کجاست؛ جایی در کپنهاگ.

 

صبح سه شنبه بهترین لحظات از راه رسیدند؛ یک عکس و یک لبخند و پیامی که منتشر شد :« سلام به همه؛ تشکر ویژه از تمام کسانی که از سراسر دنیا به من پیام دادند. این برای من و خانواده‌ام معنای زیادی دارد. من خوبم.»

 

این تو بودی. کریستین اریکسن. گام بعدی روز جمعه برداشته شد. عمل جراحی، رفتن از بیمارستان و ملاقات با هم‌تیمی‌ها:« دیدن آن حجم از پیامی که شما به من دادید، باورکردنی نبود. عمل جراحی خوب پیش رفت. با توجه به شرایط، من خوب هستم. این فوق العاده بود که دوباره هم تیمی هایم را بعد از بازی بسیار خوبی که برگزار کردند، می بینم و واضح است که برای آنها در بازی بعدی مقابل روسیه آرزوی موفقیت می‌کنم.»

 

1504872

 

ما همیشه به فکر اریکسن بودیم و حتی برای لحظه ای از فکر او غافل نشدیم. اما با سکوت، سعی کردیم به این لحظات شخصی و حساس احترام بگذاریم. وقتی روز شنبه دیدار بین دانمارک و فنلاند در کپنهاگ دوباره آغاز شد، روملو لوکاکو و اشرف حکیمی هر دو با بلژیک و مراکش به میدان رفتند و گل هایشان را به اریکسن اختصاص دادند. روملو مقابل دوربین‌ها فریاد زد:« کریس، من تو را دوست دارم.»  ادای احترام از گوشه و کنار جهان، تا کره جنوبی و گلزنی سون هم‌تیمی سابق اریکسن ادامه داشت.

 

ترس و لرزمان طی روزهای اخیر جایش را به خیال آسوده داد. شماره 10 بزرگی را قبل از شروع بازی بلژیک و دانمارک در همان استادیومی نشان دادند که این اتفاق برای اریکسن رخ داده بود. بازی در دقیقه 10 متوقف شد و هواداران و بازیکنان از جمله روملو لوکاکو شروع به دست زدن برای اریکسن کردند. پیراهن و بنرها از سوی هواداران نمایش داده می شد و تیم های ملی دیگر هم همگی به فکر شماره 24 ما بودند. این ها تمام لحظاتی بود که قوی ترین و صمیمانه ترین آغوش ها برای کریستن اریکسن بود.

دیدگاه‌ها