کد خبر : 1762456 | 29 خرداد 1400 ساعت 17:50 | 32.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن آمریکایی بارسا در یک قدمی انتقال به مارسی

بارسلونا و المپیک مارسی برای خرید کنراد دلافوئنته به توافق اولیه رسیدند.

بازیکن آمریکایی بارسا در یک قدمی انتقال به مارسی

به گزارش "ورزش سه"، شهریور ماه گذشته بارسلونا در اولین بازی تحت هدایت رونالد کومان توانست با نتیجه 3-1 بر ناستیچ پیروز شود. سرمربی هلندی در آن بازی به بسیاری از بازیکنانش میدان داد از جمله کنراد دلا فوئنته مهاجم 19 ساله آمریکایی خود. به این ترتیب کنراد تبدیل به اولین فوتبالیست آمریکایی تاریخ شد که در تیم اول بارسا به میدان رفته است.

 

 

1526679

 

 

پیش از این نیز کنراد اولین فوتبالیست آمریکایی شد که توانسته بود به فهرست تیم اول بارسلونا راه پیدا کند. او برای دیدار بارسا برابر بایرن مونیخ در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان از سوی کیکه ستین در فهرست آبی اناری ها قرار گرفته بود.

کنراد اما فصل گذشته نتوانست جایی در ایده های کومان پیدا کند و بارسلونا قصد فروش این بازیکن را دارد. قرارداد کنراد تا 2022 معتبر است.

 

 

1613825

 

 

طبق ادعای موندودپورتیوو، دو باشگاه مارسی و بارسلونا در روزهای اخیر در حال مذاکره بودند و حالا توافق اولیه حاصل شده است و در روزهای آینده انتقال کنراد به تیم فرانسوی نهایی می شود.

مارسی برای خرید کنراد پنج میلیون یورو می پردازد. حال باید دید که بارسا چه درصدی را برای درآمد از فروش دلافوئنته در آینده دریافت می کند. موندودپورتیوو گزارش داده است که بارسا می خواهد 50 درصد از حق انتقال کنتراد در آینده را در اختیار داشته باشد.

دیدگاه‌ها