کد خبر : 1762476 | 29 خرداد 1400 ساعت 19:32 | 18.9K بازدید | 1 دیدگاه

دهن کجی اساسی مجارها به آمار و ارقام (عکس)

مجارستان با گل دقایق واپسین خود، موفق به شکست دادن فرانسه در نیمه اول شد.

دهن کجی اساسی مجارها به آمار و ارقام (عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم ملی مجارستان در شرایطی که اولین بازی خود را با وجود مقاومت جانانه تا دقایق پایانی، با نتیجه سه بر صفر به پرتغال واگذار کرده بود، امروز به مصاف فرانسه ای رفت که در اولین بازی خود آلمان را با یک گل شکست داده بود.

 

تیم ملی فرانسه کار سختی در ورزشگاه 67 هزار نفری پوشکاش آره نا داشت که بخش قابل توجهی از آن را هواداران تیم میزبان تشکیل می دادند؛ با این وجود شاگردان دشان در طول 45 دقیقه اول تیم برتر میدان بودند اما یک شوک در آخرین دقیقه کافی بود تا این مجارستان باشد که برنده راهی رختکن می شود.

 

مجارستانی ها که تحت تاثیر قدرت خط حمله فرانسه، در نیمه او محتاطانه عمل کردند، در دقیقه 45 و در حالی که همه خود را منتظر پایان کار در نیمه اول کرده بودند، توسط فیولا دروازه حریف را باز کردند تا در میان شادی غیر قابل وصف هوادارانشان برنده راهی رختکن شوند.

 

1613850

 

آنها در شرایطی به پیروزی در نیمه اول رسیدند که فرانسه از نظر آماری تیم کاملا برتر زمین بود؛ ضمن اینکه مجارها موفق شدند بعد از 527 دقیقه که هیچ تیمی دروازه فرانسه را باز نکرده بود، این کار را انجام دهند. به این ترتیب رکورد بسته ماندن دروازه فرانسه بعد از 6 بازی متوالی از بین رفت.

 

فرانسه در نیمه اول 70 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و مجارستان تنها 30 درصد مالک توپ در طول 45 دقیقه نخست بود. فرانسوی ها با 15 لمس توپ در داخل محوطه جریمه حریف موفق به گلزنی نشدند اما مجارها با 2 لمس توپ یک گل به این تیم زدند. فرانسه در این نیمه 7 شوت زد و مجارستان تنها 3 بار توانست به سمت دروازه این تیم شوت بزند. در دوئل ها هم فرانسوی ها 34 بار پیروز بودند و مجارها 17 بار؛ به این ترتیب تیم میزبان با گلزنی در دقایق پایانی، یک دهن کجی حسابی به آمار و ارقام ثبت شده در نیمه اول کرده و برنده راهی رختکن شد.

دیدگاه‌ها