کد خبر : 1762481 | 29 خرداد 1400 ساعت 19:53 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

موراتا: امیدوارم لواندوفسکی امشب آماده نباشد

آلوارو موراتا، مهاجم تیم ملی اسپانیا رابرت لواندوفسکی را یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال توصیف کرد.

موراتا: امیدوارم لواندوفسکی امشب آماده نباشد

به گزارش "ورزش سه"، تورنمنت یورو 2020 برای آلوارو موراتا و رابرت لواندوفسکی خوب شروع نشده و هر دو مهاجم بعد از ناکامی در گلزنی در اولین مسابقه مورد انتقادات زیادی قرار گرفته اند. حالا و در آستانه رویارویی دو تیم لهستان و اسپانیا، آلوارو موراتا در مورد ناکامی های اخیر در گلزنی و البته تقابل با رابرت لواندوفسکی صحبت کرد.

 

آلوارو موراتا گفت: "من به فوتبال علاقه داشته، بنابراین بازیکنی مانند رابرت لواندوفسکی را دوست دارم و به نظر من او یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال است. من آنقدر خوش شانس بوده ام که مقابل لواندوفسکی بازی کنم و بعد از پایان مسابقه از او پیراهنش را خواستم. من همیشه لواندوفسکی را تحسین می کنم و او یک پدیده است، اما امیدوارم در دیدار اسپانیا برابر لهستان در بهترین شرایط خود نباشد.

 

1613857

 

اگر دیدید در یک مسابقه فوتبال رابرت لواندوفسکی در میدان حضور دارد، بهتر است همه چیز را متوقف کرده و به تماشای بازی او بپردازید. لواندوفسکی یکی از بهترین های تاریخ این ورزش محسوب می شود.

 

انتقادات بعد از دیدار برابر سوئد؟ من اولین نفری هستم که از خودم انتقاد می کنم و اگر در یک بازی خوب بازی نکنم، نمی توانم شب راحت بخوابم و فکرم مشغول می شود. من بیش از هر زمان دیگری انگیزه دارم و تنها کاری که می توانم انجام دهم این است که از هواداران تیم ملی اسپانیا بخواهم برابر لهستان به تیم کمک کنند، زیرا ما به آنها نیاز داریم."

دیدگاه‌ها