کد خبر : 1762482 | 29 خرداد 1400 ساعت 20:05 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره ایتالیا و هشدار درباره تیم ملی ولز و گرت بیل

آندره بلوتی، ستاره خط حمله تیم ملی ایتالیا، می‌گوید آنها کار دشواری مقابل ولز پیش رو خواهند داشت.

ستاره ایتالیا و هشدار درباره تیم ملی ولز و گرت بیل

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا شروع قدرتمندی در رقابت‌های یورو داشته و با دو پیروزی در دو مسابقه ابتدایی خود مقابل تیم های ترکیه و سوئیس در قامت مدعی فتح جام ظاهر شده است. آنها فردا شب در سومین و آخرین بازی خود در دور گروهی به مصاف ولز خواهند رفت و یک تساوی هم می‌تواند تیم روبرتو مانچینی را به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد کند.

 

 

1613861

 

 

آندره بلوتی، ستاره خط حمله تیم ملی ایتالیا، پیش از تقابل با ولز گفت: " بسیاری معتقد بودند که ولز آسان ترین حریف در این گروه است  اما آنها در حال حاضر پشت سر ما هستند. آنها تیم بزرگی هستند که ترکیه را شکست داده و مقابل سوئیس مساوی کردند. این یک بازی دشوار خواهد بود زیرا آنها به عنوان یک تیم خوب دفاع می کنند. این یک آزمایش خوب دیگر برای ما خواهد بود. "

 

بلوتی در رابطه با فرم فوق العاده گرت بیل در دو بازی گذشته نیز گفت: "او یک بازیکن کلاس جهانی است که در لیگ قهرمانان یوفا قهرمان شده است. تعداد زیادی گل به ثمر رسانده و در سطح بالایی نیز به خوبی بازی می کند. ما باید بسیار مراقب باشیم همچنین ولز فقط او نیست. آن ها رمزی را در اختیار دارند و جیمز که در منچستریونایتد بازی می کند. آنها تیم بسیار خوبی هستند. "

 

 

1611352

دیدگاه‌ها