کد خبر : 1762483 | 29 خرداد 1400 ساعت 20:13 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

گریزمان: هنوز به بازگشت هواداران عادت نداریم

آنتوان گریزمان، ستاره باتجربه تیم ملی فرانسه مدعی شد آنها موقعیت های خود را برابر مجارستان تبدیل به گل نکرده اند.

گریزمان: هنوز به بازگشت هواداران عادت نداریم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه در روزی که فرصت های فراوانی را در مقابل مجارستان از دست داد، در نهایت با تک گل آنتوان گریزمان در نیمه دوم برابر این تیم به تساوی 1-1 رضایت داد. گریزمان در پایان این مسابقه مدعی شد بازگشت تماشاگران شرایط را برای فرانسه دشوار ساخته، اما او به این تیم و آینده آن باور دارد.

 

1613847

 

آنتوان گریزمان گفت: "دیدار دشواری داشتیم، زیرا هواداران در استادیوم حضور داشتند و انگار ما هنوز به این موضوع عادت نکرده ایم. زمین خشک بود و هوا گرم و سنگین بود، اما ما این موارد را قبل از شروع مسابقه نیز می دانستیم. ما در مقابل سد دفاعی مجارستان گرفتار شده و نمی توانستیم فرصت های خود را تبدیل به گل بکنیم. البته در پایان نیمه اول تاوان این موقعیت های از دست رفته را دادیم. رقابت های یورو با تیم های قوی و بازیکنان بزرگ برگزار می شود و بازی کردن حتی در برابر مجارستان نیز سخت است.

 

ما می دانستیم که گروه ما آسان نیست و حالا باید برای بازی در برابر پرتغال استراحت و ریکاوری کنیم. اما ما اعتماد به نفس داشته و گروه و نیمکتی در اختیار داریم که می تواند سرنوشت را رقم بزند. این فقط چهارمین مسابقه ای است که ما کنار هم بازی می کنیم. ما باید به کار خود ادامه دهیم، اما من اعتماد به نفس دارم و می دانم که ما می توانیم به هدف خود برسیم."

دیدگاه‌ها