کد خبر : 1762484 | 29 خرداد 1400 ساعت 20:19 | 28K بازدید | 2 دیدگاه

شخصیت تیمی ما با منصوریان شکل می‌گیرد؛

آقایی: تمریناتمان در حد تیم‌های اروپایی است

میثم آقایی می‌گوید که تیم آلومینیوم بیشترین میزان تلاش برای موفقیت در جام حذفی را انجام خواهد داد.

آقایی: تمریناتمان در حد تیم‌های اروپایی است

به گزارش "ورزش سه"، میثم آقایی کاپیتان تیم آلومینیوم اراک در خصوص شرایط تیمش بعد از برگزاری سه اردو در تعطیلات لیگ برتر گفت: خوشبختانه شرایط خوبی را پشت سر می‌گذاریم. با نظر آقای منصوریان سه اردوی خوب در اراک، تهران و اصفهان پشت سر گذاشتیم و بازیهای تدارکاتی خوب با مس رفسنجان، فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان برگزار کردیم. حالا هم با تدابیر کادرفنی در شرایط بازی قرار داریم و آماده بازی با ذوب آهن هستیم. در ماه تیر برنامه بسیار فشرده ای خواهیم داشت و با تیمهای مدعی بازی خواهیم کرد. حالا با این برنامه ریزی به دنبال چیزی جز موفقیت و کسب امتیاز از مسابقات سختمان نخواهیم بود.

 

وی در ادامه گفت: آخرین بازی تدارکاتی ما مقابل سپاهان اصفهان بود، تیمی که صدرنشین لیگ برتر است و همراه با پرسپولیس شانس زیادی برای قهرمانی دارد. ما 2-0 از حریف عقب افتادیم اما با یک بازی خوب و نکاتی که آقای منصوریان گفتند، بازی را برگردانیم و 2-2 کنیم. شخصیت تیمی ما در حال شکل گرفتن است و با تیم خوبمان میتوانیم بازی را جلوی سپاهان برگردانیم و بازنده نباشیم.

 

آقایی درباره کار با علیرضا منصوریان گفت: ما با او 8 بازی بدون شکست پشت سر گذاشتیم و شرایط خوبی در لیگ و جام حذفی داشتیم. الحق و الانصاف باید گفت که ما در تمریناتمان متد روز دنیا را اجرا می‌کنیم و تمرینات پرفشاری که تیمهای اروپایی دارند را با همین شکل و فشار در تمریناتمان اجرا می‌کنیم. آقای منصوریان وقت بسیار زیادی برایمان می‌گذارد و دانش بالایی دارد که به ما انتقال می‌دهد و باعث می‌شود شرایط فنی خوبی داشته باشیم و بازیکنان در کنار هم بهترین درک تاکتیکی را از هم داشته باشند.

 

او در مورد قرعه سخت جام حذفی توضیح داد: همانطور که گفتم ما شرایط فنی خوبی داریم و تیمی که از این لحاظ شرایط فنی خوبی داشته باشد، فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی کند. بازی با گل گهر سخت و دشوار است اما ما به دنبال موفقیت در سیرجان هستیم و با تدابیر کادرفنی مطمئن باشید به چیزی جز پیروزی فکر نمی‌کنیم و برای کسب عنوان در جام حذفی برنامه بسیار خوب و جامعی داریم.

 

کاپیتان آلومینیوم درخصوص وضعیت میثم مجیدی گفت: میثم که مصدوم شده کاپیتان تیم ماست و در این هفته ها شرایط خوبی داشته و مثمرثمر ظاهر شد. او با یک بدشانسی اسیر یک مصدومیت شدیدی شد اما بعد از عمل موفقیت آمیزی که داشت، شرایط خوبی دارد و فکر می‌کنم از چند هفته دیگر می‌تواند روی پای خود راه برود و از یک ماه بعد شرایط تمرینات سبک خود را به دست می‌آورد.

 

آقایی در پایان گفت: از زحمات کادرفنی تشکر می‌کنم که شرایط فنی خوبی به وجود آوردند. همچنین از مدیرعامل و هیئت مدیره بابت امکانات خوبی که در اختیار ما گذاشتند، بسیار متشکرم. مطمئن باشند که ما بیشترین تلاش خود برای موفقیت را انجام خواهیم داد.

دیدگاه‌ها