کد خبر : 1762489 | 29 خرداد 1400 ساعت 20:51 | 35K بازدید | 2 دیدگاه

چرا شکست برابر ولز به سود تیم ملی ایتالیاست؟

کسب رتبه دوم گروه اول در ادامه رقابت های یورو 2020 به سود تیم ملی ایتالیا خواهد بود.

چرا شکست برابر ولز به سود تیم ملی ایتالیاست؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا از دو بازی اول در گروه نخست شش امتیاز کسب کرده و یکشنبه عصر به مصاف تیم ملی ولزی می رود که چهار امتیاز دارد. آتزوری با یک تساوی نیز صدرنشینی خود را قطعی خواهد ساخت، اما شاید شکست و قرار گرفتن در رتبه دوم به سود این تیم باشد. صدرنشین گروه اول در مرحله یک هشتم نهایی با تیم دوم گروه سه دیدار می کند که احتمالا یکی از بین اوکراین یا اتریش باشد. اما در ادامه مسیر پیچیده تر خواهد بود به احتمال زیاد دیدار یک چهارم با بلژیک و سپس تقابل با فرانسه در نیمه نهایی در انتظار ایتالیا خواهد بود.

 

1613078

 

اما تیم دوم گروه اول برابر تیم دوم گروه دوم یعنی یکی از فنلاند، روسیه یا دانمارک قرار می گیرد. حریف مرحله یک چهارم نهایی احتمالا هلند و سپس یکی از بین انگلیس، پرتغال، فرانسه و اسپانیا قرعه نیمه نهایی خواهد بود که احتمالا مسیر راحت تری نسبت به شرایط تیم اول است.

 

البته باخت برابر تیم ملی ولز به معنای پایان یافتن 29 بازی بدون شکست برای ایتالیا است و بعید است شاگردان روبرتو مانچینی حاضر به از دست دادن این رکورد باشند. تیم ملی ایتالیا با کسب دو برتری 0-3 در دو دیدار ابتدایی خود عملکرد فوق العاده ای داشته و از نظر بسیاری از کارشناسان یکی از بخت های مسلم فتح رقابت های یورو 2020 محسوب می شود.

دیدگاه‌ها