کد خبر : 1762501 | 29 خرداد 1400 ساعت 21:44 | 74.6K بازدید | 1 دیدگاه

نه رئال نه PSG؛ ستاره ایتالیا در راه یوونتوس

مانوئل لوکاتلی، ستاره ایتالیا در رقابت های یورو 2020 خواهان انتقال به باشگاه یوونتوس شده است.

نه رئال نه PSG؛ ستاره ایتالیا در راه یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، مانوئل لوکاتلی در رقابت های یورو 2020 تا امروز نمایش درخشانی در ترکیب ایتالیا داشته و تبدیل به یکی از ستاره های غیرمنتظره این تورنمنت شده است. عجیب نیست که تیم های بزرگ اروپایی از همین حالا برای جذب این بازیکن 23 ساله ساسولو وارد نقشه کشیده باشند، اما نشریه توتواسپورت مدعی شد یوونتوس از شانس بیشتری نسبت به دیگر رقبا برای خرید او برخوردار است.

 

1613895

 

مانوئل لوکاتلی که سابقه بازی در یوونتوس را نیز در کارنامه دارد، در حال حاضر 40 میلیون یورو قیمت گذاری شده و ممکن است این رقم بعد از رقابت های یورو 2020 تا رقم 60 میلیون نیز افزایش یابد. کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی و جدید رئال مادرید نیز از علاقمندان به مانوئل لوکاتلی محسوب می شود و پاری سن ژرمن نیز نام این بازیکن را در لیست خرید خود قرار داده، اما به نظر می رسد خود لوکاتلی بیشتر متمایل به انتقال به یوونتوس است و در صورتی که بیانکونری قادر به پرداخت رقم مد نظر باشد، این انتقال انجام خواهد شد.

 

البته لوکاتلی فعلا روی رقابت های یورو 2020 متمرکز بوده و او و باشگاه ساسولو پس از یورو در مورد آینده تصمیم خواهند گرفت. یوونتوس برای خرید حداقل یک بازیکن در خط میانی در تابستان امسال اقدام خواهد کرد و احتمالا یکی از بین مانوئل لوکاتلی یا میرالیم پیانیچ از بارسلونا لباس این تیم را برای فصل بعد به تن خواهند کرد.

دیدگاه‌ها