کد خبر : 1762514 | 29 خرداد 1400 ساعت 23:11 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

مانچینی: توقف فرانسه؟ آن ها هنوز هم مدعی هستند

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، دو تیم فرانسه و بلژیک را جزو مدعیان اصلی فتح یورو می داند.

مانچینی: توقف فرانسه؟ آن ها هنوز هم مدعی هستند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا دو مسابقه قبلی خود در رقابت‌های گروهی یورو را با پیروزی مقابل ترکیه و سوئیس پشت سر گذاشت. آتزوری فردا در آخرین بازی مرحله گروهی به مصاف ولز خواهد رفت و یک تساوی در این مسابقه نیز آنها را به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد خواهد کرد.

 

روبرتو مانچینی در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر ولز گفت: "ما تا به اینجا عملکرد خوبی داشته ایم اما باید همیشه تلاش کنیم تا عملکرد بهتری داشته باشیم. فرانسه علیرغم تساوی مقابل مجارستان همچنان یکی از مدعیان قهرمانی است. همچنین بلژیک نیز یکی از مدعیان محسوب می شود."

 

 

1613925

 

 

گفته می‌شود حتی ایتالیا دومی در گروه را ترجیح می دهد چرا که این باعث می شود آنها در مرحله حذفی با بلژیک برخورد نکنند. روبرتو مانچینی در این باره گفت: "ما همیشه برای پیروزی بازی می کنیم، این اصل ماست و در کنار آن خواهیم ایستاد.  ما هیچ مشکلی نداریم که بازی بعدی خود را در لندن یا آمستردام انجام دهیم، تفاوتی نمی کند.

 

تقابل با ولز بسیار دشوار است چرا که آنها طی سال‌های گذشته پیشرفت خوبی داشته اند و از بازیکنان با کیفیتی برخوردار هستند. آنها به نوعی شبیه به انگلیس هستند و نباید فراموش کنیم که دوره گذشته به نیمه نهایی یورو رسیدند. با این حال هدف ما پیروزی است و برای آن تلاش خواهیم کرد."

 

 

1611730

 

 

پایان مصدومیت مارکو وراتی: "مارکو باید بازی کند.  او بعد از چندین روز تمرین خوب کار می کند بنابراین اگر از ابتدا در ترکیب قرار بگیرد که و احتمالاً این اتفاق رخ خواهد داد، در این صورت ما در بین دو نیمه وضعیت او را ارزیابی خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها