کد خبر : 1762515 | 29 خرداد 1400 ساعت 23:27 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

سانتوس: پیروزی آلمان نتیجه عادلانه ای بود

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، معتقد است که آلمان شایسته پیروزی مقابل آنها بوده است.

سانتوس: پیروزی آلمان نتیجه عادلانه ای بود

به گزارش "ورزش سه"، پرتغال در مسابقه ای که شروع  فوق العاده ای داشت و موفق شد ابتدا با گل کریستیانو رونالدو از حریف خود پیش بیفتد نهایتاً چهار گل دریافت کرد و با نتیجه 4-2 از آلمان شکست خورد تا شرایط صعود این تیم پیچیده شود.

 

 

1613891

 

 

فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال در پایان بازی گفت: "ما با سازماندهی بازی، شروع خوبی در این مسابقه داشتیم. در واقع ما از یک ضد حمله بهترین استفاده را کردیم. آلمان بهتر بود اما ما نیز عملکرد قابل قبولی ارائه دادیم. ما در یک ضد حمله دیگر فرصت این را داشتیم که گل دوم را هم بزنیم که در این صورت شرایط می‌توانست تغییر کند."

 

سانتوس در ادامه گفت: " در بین دو نیمه سعی کردیم شرایط را تغییر دهیم اما نهایتاً گل سوم و چهارم را هم دریافت کردیم. این باعث شد که تیم تکان بخورد و نشان بدهد که هنوز سعی دارد واکنش نشان بدهد. ما نتیجه را به 4-2 تغییر دادیم، یک توپ به تیرک زدیم و یکی دو موقعیت دیگر نیز داشتیم. آلمان نیز خطراتی ایجاد کرد و به طور کلی فکر می‌کنم که پیروزی آنها عادلانه بود."

 

 

1613928

 

 

سانتوس درباره دیدار برابر فرانسه نیز گفت: "اکنون باید به این مسابقه نگاه کرد و ذهن خود را از دیدار برابر آلمان پاک کنیم زیرا یک مسابقه بسیار مهم مقابل فرانسه داریم."

 

رناتو سانچز، ستاره تیم ملی پرتغال که در نیمه دوم به زمین مسابقه آمد در پایان بازی گفت: "البته که نتیجه 4-2 رقم خورد اما ما هم مانند آنها موقعیت‌های گل خوبی داشتیم. این یک بازی بین دو تیم بزرگ بود و نتیجه خودش این مسئله را بیان می کند. با این حال من فکر می‌کنم که ما موقعیت‌هایی در اختیار داشتیم تا فاصله را کاهش دهیم."

 

رناتو سانچز در ادامه پیرامون این که به عنوان یار تعویضی به زمین مسابقه آمد و همچنین عملکرد خود مقابل آلمان نیز گفت: "صرف نظر از اینکه از ابتدا به میدان بروم یا نه همیشه تمام تلاش خود را انجام می دهم. البته تمام بازیکنان می خواهند که در میدان حضور داشته باشند اما باید به تصمیمات احترام گذاشت."

 

همچنین ژائو موتینیو هافبک باتجربه تیم ملی پرتغال نیز گفت: " این نتیجه ای است که ما نمی خواستیم.  گاهی اوقات نمی توانستیم با برتری آلمان مبارزه کنیم اما باید موارد مثبت را از این بازی خارج کنیم.  آلمان یک تیم عالی دارد، بازیکنان خوب زیادی هستند که بین خطوط آن ها بازی می کنند. ما نتوانستیم از فشار خارج شویم.  نتیجه 4-2 رقم خورد و توپ را به تیر دروازه هم زدیم اما ما باید به کار خود ادامه دهیم."

 

 

1613927

دیدگاه‌ها