کد خبر : 1762528 | 30 خرداد 1400 ساعت 00:19 | 54.2K بازدید | 0 دیدگاه

شادی معنادار و مشترک انریکه و موراتا (عکس)

مهاجم تیم ملی اسپانیا پاسخ اعتماد سرمربی تیم را با گلزنی در بازی امشب داد.

شادی معنادار و مشترک انریکه و موراتا (عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم ملی اسپانیا در بازی اول خود در یورو 2020 با نتیجه بدون گل مقابل سوئد متوقف شد؛ آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی ها در این دیدار بارها در موقعیت های مناسب گلزنی قرار گرفت اما نتوانست دروازه حریف را باز کند. در چنین شرایطی بود که انتقادات از او به اوج رسید و بسیاری از هواداران اسپانیا معتقد بودند که انریکه نباید در بازی حساس با لهستان موراتا را در ترکیب اصلی قرار دهد.

 

1613949

 

واکنش انریکه به این انتقادات اما جالب بود؛ او روز گذشته با حمایت کامل از مهاجم تیمش گفت: "آلوارو موراتا فردا در ترکیب ثابت قرار خواهد گرفت و من به او گفتم به کارت ادامه بده. فردا موراتا و 10 بازیکن دیگر در ترکیب قرار خواهند داشت و بگذارید هواداران اگر ناراضی هستند سوت زده و هو بکنند."

 

انریکه امشب به وعده خود عمل کرد و موراتا را در ترکیب اصلی قرار داد؛ در پاسخ به اعتماد سرمربی تیم، موراتا امشب موفق شد در دقیقه 26 پاس جرارد مورنو را در دهانه دروازه به گل تبدیل کند؛ گلی که ابتدا داور آن را مردود اعلام کرد اما پس از بررسی صحنه و به کمک VAR صحیح تشخیص داده شد تا مهاجم اسپانیایی ها با به ثمر رساندن آن از زیر فشارهایی که طی روزهای اخیر به او وارد شده بود، رهایی یابد.

 

1613950

 

آلوارو موراتا بعد از باز کردن دروازه لهستان در حالی که به شدت خوشحال بود به سمت انریکه رفته و او را به آغوش کشید تا ضمن تشکر از اعتماد سرمربی تیم، شادی گل اش را با او تقسیم کند.

دیدگاه‌ها