کد خبر : 1762536 | 30 خرداد 1400 ساعت 08:19 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

هدف المپیک است نه مسابقات تدارکاتی

حسن تفتیان: منتقدان حق دارند نگرانم باشند

سریع‌ترین مرد ایران با اعلام رضایت از وضعیت آمادگی خود در اردوی فرانسه، نتایج کسب شده در مسابقات تدارکاتی را دور از انتظار ندانست و گفت: مسابقات صرفا جنبه تدارکاتی دارد و خیلی به نتایج توجه نمی‌کنم.

حسن تفتیان: منتقدان حق دارند نگرانم باشند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، حسن تفتیان، سریع‌ترین مرد ایران که جهت حضور در المپیک توکیو در اردوی آماده‌سازی فرانسه به سر می‌برد، به شرایط تمرینی خود اشاره و بیان کرد: شرایط خوبی دارم، تمرکزم روی تمرین است و برنامه ریزی و تمریناتی که مربی درنظر می‌گیرد را با تمام توانم انجام می‌دهم. جا داد از کمیته ملی المپیک و فدراسیون دوومیدانی تشکر کنم که در این مدت تمام تلاش خود را برای پیشبرد برنامه‌های آماده سازی و اردوهایم کرده‌اند. خدا را شکر همه چیز خوب پیش می‌رود.

او در مورد شرایط آمادگی خود گفت:  شرایط خوب است. من و مربی‌ام نگرانی خاصی نداریم، چون سهمیه قطعی المپیک را کسب کرده‌ام و تمام تمرکزم را روی موفقیت در بازی‌های توکیو گذشته‌ام.

 

تفتیان که در مدت حضور خود در اردوی فرانسه در چند مسابقه شرکت کرده است و نتوانسته زیر ۱۰.۳۰ ثانیه بدود در مورد رضایت از عملکرد خود بیان کرد: نتایج برای ما قابل پیش بینی بود و خودم راضی هستم. حدود ۴۰ روز تا زمان مسابقه من در المپیک باقی مانده است از همین رو در اردوی آماده‌سازی هستم، روی تمریناتم متمرکز شده‌ام و مسابقات هم صرفا جنبه تدارکاتی دارد و خیلی به نتایج توجه نمی‌کنم.

 

این دونده در مورد انتقاد از نتایج کسب شده در مسابقات فرانسه و مجارستان با ثبت رکوردهای ۱۰.۳۸ و ۱۰.۴۷ ثانیه گفت: حق دارند قبل از بازی‌های المپیک نگران آمادگی ورزشکار خود باشند، اما از آنجایی که از روند آمادگی و تمرینات من اطلاعی ندارند به آنها این اطمینان رو می‌دهم که ما با برنامه ریزی دقیق برای المپیک هدف گذاری کرده‌ایم. امیدوارم بتوانم بدون آسیب و با کیفیت تمریناتم را ادامه بدهم و در المپیک موفق باشم.

 

او در مورد مدت زمان حضور خود در فرانسه بیان کرد: تا حدود ۲۰ تیر در فرانسه هستم، اما با توجه به اعلام فدراسیون و کمیته ملی المپیک برای اعزام از تهران به توکیو، ۲۰ تیر به تهران برمی‌گردم تا بعد از چند روز تمرین به المپیک اعزام شوم.

تفتیان در پایان گفت: جا دارد موفقیت‌های قهرمانان دوومیدانی کشورمان را در روزهای اخیر تبریک بگویم که با نتایج و رکوردهای فوق‌العاده باعث سر بلندی و خوشحالی ما شده‌اند.

دیدگاه‌ها