کد خبر : 1762538 | 30 خرداد 1400 ساعت 08:43 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

اعزام بدون نوشاد

برنامه آماده‌سازی تنها پینگ‌پنگ‌باز المپیکی ایران

تنها نماینده تنیس روی میز ایران در بازی های المپیک، برنامه آماده سازی خود برای حضور در این رویداد را از هفته آینده با اعزام‌های اروپایی آغاز می‌کند.

برنامه آماده‌سازی تنها پینگ‌پنگ‌باز المپیکی ایران

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، حضور در اردوی مشترک به میزبانی مجارستان و سوئد دو برنامه مصوب فدراسیون تنیس روی میز برای نیما عالمیان است که به عنوان تنها نماینده این رشته در بازی های المپیک توکیو شرکت خواهد داشت.

نیما عالمیان که به دلیل مصدومیت از حضور در رقابت های انتخابی تیم ملی منع شده است، طی روزهای آینده تمرینات خود را به صورت انفرادی دنبال می کند تا آماده اعزام های مصوب شود.

 

این المپین یکشنبه هفته آینده (۶ تیرماه) عازم مجارستان می شود و تا ۱۱ تیرماه تمریناتش را در این کشور دنبال می کند. طبق برنامه مصوب، نیما عالمیان طی روزهای ۱۱ تا ۱۷ تیرماه هم در سوئد و در کمپ تمرینی مشترک با بازیکنان کشور میزبان و روسیه شرکت خواهد کرد.

 

پیش از این اعزام نوشاد عالمیان به مجارستان و سوئد هم در برنامه فدراسیون تنیس روی میز قرار داشت اما با توجه به ناکامی این بازیکن از کسب سهمیه المپیک، این حضور و همراهی دو برادر از برنامه خارج شده است. به ان ترتیب نیما عالمیان همراه با جمیل لطلف الله نسبی در اردوی آماده سازی اروپایی شرکت خواهد داشت.

 

البته امیر حسین هدایی دیگر ملی پوش تنیس روی میز ایران در اردوی مجارستان همراه نیما عالمیان خواهد بود اما وی هم در اردوی سوئد غایب است.

در هر صورت نیما عالمیان تا ۱۷ تیرماه در کمپ تمرینی اروپا برای حضور در المپیک آماده می شود. وی سپس به کشور باز می گردد تا در تهران و در قالب اردوی تیم ملی تمرینات المپیکی‌اش را تا زمان اعزام به توکیو دنبال کند.

 

قرار است نیما عالمیان ۲۶ تیرماه همراه با سرمربی تیم ملی برای شرکت در بازی های المپیک راهی توکیو شود.

این ملی پوش تنیس روی میز ۳۰ اسفندماه سال گذشته از حضور در مسابقات انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه و با کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها صاحب سهمیه المپیک شد.

دیدگاه‌ها