کد خبر : 1762548 | 30 خرداد 1400 ساعت 02:33 | 11.9K بازدید | 1 دیدگاه

لواندوفسکی طلسم ناکامی‌های ملی را شکست (عکس)

مهاجم سرشناس تیم ملی لهستان در بازی حساس شب گذشته مقابل اسپانیا موفق به زدن تک گل تیمش شد.

لواندوفسکی طلسم ناکامی‌های ملی را شکست (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی لهستان پس از شکست 2-1 مقابل اسلواکی در دومین بازی خود از رقابت های یورو 2020 مقابل تیم ملی اسپانیا به تساوی یک بر یک دست یافت. تک گل لهستان در این دیدار را لواندوفسکی به ثمر رساند تا این تیم از دومین شکست متوالی در یورو 2020 نجات پیدا کند.

 

رابرت لواندوفسکی، ستاره خط حمله تیم ملی لهستان که به عنوان بهترین بازیکن سال گذشته از سوی فیفا انتخاب شد، به مانند تورنمنت های ملی قبلی، شروع خوبی در یورو 2020 نداشت؛ او در بازی مقابل اسلواکی نه تنها موفق به گلزنی نشد بلکه نتوانست حتی یک شوت هم به سمت دروازه حریف بزند.

 

در پایان بازی با اسلواکی انتقادات زیادی از این مهاجم را شاهد بودیم؛ او که در جام جهانی 2018 حتی یک بار هم موفق به گلزنی نشد، تا پیش از بازی امشب مقابل اسپانیا، طی 12 بازی تنها 2 بار موفق به گلزنی برای لهستان شده بود که آمار بسیار ضعیفی برای بهترین گلزن باشگاهی فوتبال اروپا در فصل 21-2020 به شمار می رود.

 

1613975

لواندوفسکی این گونه به هوا برخاسته و بالاتر از مدافع تیم اسپانیا، ضربه سری تماشایی به توپ وارد کرد؛ ضربه ای که در گوشه دروازه حریف جای گرفت تا بازی 1-1 شود.

 

ستاره لهستانی ها برای پایان دادن به این انتقادات و فشارها تمام سعی خود را برای گلزنی در مقابل اسپانیا به کار گرفت و در نهایت موفق شد در دقیقه 53 با یک ضربه سر دیدنی، سانتر جوزویاک را به گل تبدیل کرده و با به تساوی کشاندن بازی، امیدهای لهستان برای صعود را همچنان زنده نگه دارد.

 

گفتنی است که لواندوفسکی با گلزنی در بازی دیشب به اولین بازیکن تاریخ فوتبال لهستان تبدیل شد که در سه جام ملت های اروپایی متوالی موفق به گلزنی می شود. او همچنین در کنار رونالدو تنها بازیکنی است که در سه یوروی متوالی اخیر گل زده است.

 

1613977

دیدگاه‌ها