کد خبر : 1762556 | 30 خرداد 1400 ساعت 09:33 | 8.7K بازدید | 2 دیدگاه

اسپانیا 1-1 لهستان؛

ناراحتی اسپانیایی‌ها از توقف مقابل لهستان

تک گل آلوارو موراتا برای کسب سه امتیاز برابر لهستان کافی نبود و با از دست رفتن ضربه پنالتی توسط جرارد مورنو، اسپانیا به یک تساوی دیگر رضایت داد.

ناراحتی اسپانیایی‌ها از توقف مقابل لهستان

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا در رقابت های یورو 2020 برای دومین بار از رسیدن به پیروزی بازماند و تک گل لواندوفسکی در پاسخ گل نیمه اول موراتا توانست یک امتیاز ارزشمند را برای لهستان به ارمغان بیاورد.

پنج روز پس از اینکه اسپانیا در نخستین دیدار خود در یورو برابر سوئد به تساوی بدون گل دست یافت، این بار به نظر می رسید گل نیمه اول آلوارو موراتا لاروخا را به اولین پیروزی خود در این رقابت ها خواهد رساند و شاگردان لوییز انریکه سرنوشت صعود خود از گروه E را در دست خود خواهند گرفت.

 

1613991

 

اما گلزنی روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستان، در نیمه دوم بازی و همچنین از دست رفتن یک ضربه پنالتی توسط مورنو و ناتوانی موراتا در گل کردن ریباند پنالتی، به معنای از دست رفتن دو امتیاز ارزشمند برای اسپانیایی ها و دومین تساوی پیاپی در یورو بود.

اکنون شاگردان انریکه در دیدار آخر خود در مرحله گروهی که روز چهارشنبه برگزار خواهد شد، برابر اسلواکی محکوم به پیروزی هستند تا بتوانند به مرحله حذفی صعود کنند، در غیر این صورت یک خداحافظی زودهنگام در انتظار ماتادورها است.

پائو تورس، مدافع اسپانیا، پس از مسابقه گفت: "این آن نتیجه ای نبود که ما می خواستیم. ما همیشه تمام تلاش خود را برای پیروزی می کنیم. در بازی بعدی نیز برای گرفتن نتیجه دلخواه همین کار را خواهیم کرد.

روز چهارشنبه باید پیروز شویم تا در این تورنمنت باقی بمانیم. ما باید به خودمان باور داشته باشیم."

 

1613974

 

جرارد مورنو، هم تیمی تورس در ویارئال، این فرصت را داشت تا پیروزی را برابر لهستان برای اسپانیایی ها به ارمغان بیاورد اما پند دقیقه پس از اینکه لواندوفسکی گل تساوی را برای لهستان زد، ضربه پنالتی مورنو به تیر دروازه برخورد کرد و موراتا، دیگر مهاجم اسپانیا، نیز نتوانست در برگشت توپ را درون دروازه جا دهد.

تورس اما از هم تیمی خود دفاع می کند: "جرارد در تمام طول فصل حتی یک پنالتی را هم از دست نداده بود. من باور دارم که او می تواند پنالتی ها را گل کند. ما باید همچنان به خودمان باور داشته باشیم. هر چه که در توان داریم برای رسیدن به مرحله بعد ارائه خواهیم داد."

 

در اردوی اسپانیا حالا همه نگران بازی برابر اسلواکی، آخرین شانس لاروخا برای فرار از حذف، هستند.

 

1613993

 

رودری، هافبک اسپانیا، نیز معتقد است که نمی توانند در هر گام منتظر رویارویی با حریفی آسان باشند اما تایید کرد که ناکامی آنها در تبدیل فرصت هایشان به گل باعث شده که اعتماد به نفس خود را از دست بدهند.

رودری گفت: "ما به شدت ناراحت و ناامید شده ایم. توپ نمی خواست داخل دروازه شود. در این رقابت ها هیچوقت حریفی آسان نخواهید داشت.

ما شانس های خودمان برای گلزنی را داشتیم اما وقتی توپ داخل دروازه نمی رود شروع به  شک کردن به خودتان می کنید. چمن زمین در بهترین شرایط خود نبود اما این یک بهانه و توجیه نیست.

کلمه مناسب برای توصیف حال ما "ناامید" است. هیچ مسابقه ای آسان نیست. امیدوارم مردم تا پایان کنار ما بمانند چرا که ما به حمایت آنها نیاز داریم. الان وقت تسلیم شدن و وا دادن و یا انتقاد کردن نیست. حالا همه چیز به ما بستگی دارد."

دیدگاه‌ها