کد خبر : 1762559 | 30 خرداد 1400 ساعت 09:57 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

با تشکر از حامیان مالی 

تدارک جدی امارات برای دور دوم مقدماتی جام جهانی

فدراسیون فوتبال از کلیه حامیان رسمی فدراسیون در جهت صعود این تیم به مرحله سوم و پایانی مقدماتی جام جهانی تشکر کرد.

تدارک جدی امارات برای دور دوم مقدماتی جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، حامیان رسمی فدراسیون فوتبال امارات شامل هواپیمایی اتحاد، شرکت مخابراتی اتصالات و هولدینگ ADQ هستند که از طرق پشتیبانی و حمایت مداوم به تیم ملی فوتبال امارات در رقابت های مقدماتی جام جهانی کمک کردند.


امارات که در دور پیشین مسابقات شرایطی مشابه ایران داشت، با 4 پیروزی به دور بعدی مقدماتی جام جهانی صعود کرد و حالا در رتبه دوم پلی آف قرار گرفته است.
کشور امارات سابقه یک دور حضور در جام جهانی در سال 1990 را دارد اما پس از آن هرگز در مسابقات مقدماتی جام جهانی موفق عمل نکرده است. با این حال، آنها با مربیگری برت فن مارویک هلندی امیدوارند در رقابت های پیش رو که از شهریور آغاز می شود، درخشش خوبی داشته باشند.


دبیرکل فدراسیون فوتبال امارات در مراسم تجلیل از حامیان مالی تشکر کرد و به نقش برجسته آنها در موفقیت تیم ملی اشاره کرد. او همچنین در صحبت هایش گفت امارات میزبانی متمایزی در رقابت های مقدماتی جام جهانی داشت و اثبات کرد برای میزبانی از رویدادها و مسابقات مهم ورزشی یک مقصد مطلوب برای کل جهان است. به این ترتیب، آنها برای میزبانی رقابت ها در دور بعد نیز اعلام آمادگی کرده اند.

 

1608545


کشور امارات با توجه به در اختیار داشتن تکنولوژی VAR و همچنین نداشتن مسائلی که کشورهایی مثل ایران را تهدید می کند به طور حتم میزبانی مسابقات خود خواهد بود و همچنین احتمال دارد که بازی های خانگی چند تیم ملی دیگر نیز به این کشور منتقل بشود.


در عین حال اگر قرار بر برگزاری متمرکز مسابقات باشد، امارات یکی از مدعیان اصلی دریافت میزبانی است. آنها که در سالهای گذشته در این زمینه تحت تأثیر کشور قطر بوده اند، قصد دارند دوباره موقعیت خود را در قاره آسیا به دست بیاورند.
امارات که در مرحله مقدماتی جام جهانی از چند ستاره خارجی هم استفاده کرده، تیمی است که اگر چه نیروی انسانی فوق العاده ای ندارد اما باید نسبت به سازماندهی و شرایط فنی آن محتاط بود.

دیدگاه‌ها