کد خبر : 1762564 | 30 خرداد 1400 ساعت 10:06 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

پس از تساوی اسپانیا؛

موراتا: بگذارید مردم هر چه که می‌خواهند بگویند

آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیا، شب گذشته موفق شد برای لاروخا گلزنی کند، اما همچنین یک فرصت خوب گلزنی را از دست داد تا اسپانیایی ها باز هم نتوانند به تساوی رضایت دهند.

موراتا: بگذارید مردم هر چه که می‌خواهند بگویند

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته اسپانیا در دومین بازی خود در یورو 2020 به مصاف لهستان رفت. شب برای موراتا خوب شروع شد، حتی پیش از آنکه سوت آغاز مسابقه به صدا در بیاید. هواداران حاضر در ورزشگاه که متوجه شده بودند سوت ها و هو کردن های بازی قبلی کمکی به بهتر شدن عملکرد این مهاجم در زمین بازی نمی کند، به محض ورود او به زمین تشویقی کر کننده را آغاز کردند و همچنین هنگامی که نام او از بلندگوی ورزشگاه خوانده شد، به شدت برای این بازیکن دست زدند تا مهاجم اسپانیا با روحیه ای مضاعف و دلگرم به پشتیبانی هواداران پا به زمین بازی بگذارد و با اعتماد به نفسی که او گرفت، موراتا خیلی بیشتر شبیه به خودش شده بود.

 

1614009

 

از آنجا که موراتا این بار شب را با تردید آغاز نکرده بود، او با انگیزه و اعتماد به نفس زیادی کار خود را شروع کرد و همه کار را درست انجام داد. اما نمایش موراتا با گل سنجیده می شود و در این مسابقه او برای اولین بار در یورو 2020 موفق شد تا توپ را به تور دروازه بدوزد. روی حرکت جرارد مورنو از سمت راست و پاس او به پشت مدافعان لهستان بود که موراتا با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد. ابتدا کمک داور پرچم را بالا برد و داور آفساید اعلام کرد. موراتا که به این بدبیاری ها عادت دارد، اعتراض زیادی نکرد، او به VAR اعتماد داشت و VAR این بار به مهاجم جوان لاروخا شادی بخشید. گل پذیرفته شد.

 

1613958

 

روی اسکوربورد نتیجه 1-0 به سود اسپانیا نقش بست و موراتا با کسی که این روزها بیشترین اعتماد به نفس را به او داده است شادی اش را قسمت کرد: لوییز انریکه. سرمربی که از اعتماد خود به مهاجم جوانش شاد بود، موراتا را در آغوش کشید.

 در حالی که موراتا همچنان مشغول شادی با نیمکت اسپانیا بود، سکوهای لا کارتوخا نام او را فریاد زدند و او سپس گل را به همسرش آلیس کامپلو تقدیم کرد.

 

1613970

 

در نیمه دوم اوضاع تغییر کرد، مهاجم اسپانیا سه موقعیت گلزنی به دست آورد که هر سه به هدر رفتند و لواندوفسکی توانست گل تساوی لهستان را به ثمر برساند و موراتا تعویض شد.

بهترین فرصت گلزنی برای اسپانیا ضربه پنالتی بود که جرارد مورنو به تیر دروازه کوبید و موراتا نیز در ریباند توپ را با فاصله زیاد به بیرون زد.

نتیجه نهایی برای اسپانیا بسیار ناامیدکننده بود؛ یک تساوی دیگر و خطر حذف زودهنگام از یورو 2020.

 

1614012

 

موراتا پس از بازی در حالی که بسیار ناراحت به نظر می رسید، گفت: "یک بازی دیگر که فرصت را از دست دادیم. یک فرصت نهایی داریم تا بتوانیم خودمان را به جمع 16 تیم برسانیم. نمی دانم دیگر چه بگویم. هر چه که بگویم بعدا...

بازی از دست ما در رفت. ما شانس هایی داشتیم که یپروز شویم اما فوتبال همین است. گل من اهمیتی ندارد چرا که ما مساوی کردیم. من اهمیتی نمی دهم که گل بزنم یا نه، چیزی که من می خواهم پیروزی است و ما پیروز نشدیم.

از مربی به خاطر اعتمادی که به من کرد تشکر می کنم. رقابت هنوز ادامه دارد و ما باید این نتیجه را فراموش کرده و به جلو حرکت کنیم. وقتی به لحظات سخت بر می خوری باید تمام تلاشت را بکنی و پیش بروی. مردم هر چه که بخواهند می گویند، من الان نمی توانم نگران این حرف ها باشم... ما در کشوری هستیم که مردم آزادند هر چه که می خواهند به راحتی بگویند، بگذارید هر چه که می خواهند بگویند، ما در بازی بعدی تمام تلاش خود را خواهیم کرد."

 

 

دیدگاه‌ها