کد خبر : 1762571 | 30 خرداد 1400 ساعت 10:45 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

معرفی پرچمدار در ستاد عالی

سعیدی: حدادی منعی برای حضور در المپیک ندارد

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: احسان حدادی با فیزیوتراپی مشکلی برای حضور در المپیک نخواهد داشت.

سعیدی: حدادی منعی برای حضور در المپیک ندارد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، کیکاووس سعیدی در خصوص رونمایی از لباس کاروان ایران در المپیک توکیو، عنوان کرد: کار انجام شده و در مرحله دوخت لباس هستیم. فردا آخرین مرحله سایزگیری برای پوشاک رسمی رژه است.

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: منابع مالی تامین و واکسیناسیون انجام شده است. با همدلی کار را جلو می‌بریم و مشکلی نیست. پرچمدار هم هفته بعد در ستاد عالی مشخص خواهد شد.

 

وی درباره کارهای فرهنگی المپیک خاطرنشان کرد: بیلبوردهایی در شهر تهران برای معرفی کاروان نصب خواهد شد. در این خصوص با استان‌ها هم صحبت‌هایی انجام شده تا اقداماتی صورت بگیرد.

سعیدی در گفت‌وگو با رادیو تهران درباره اینکه آیا به حضور احسان حدادی در المپیک امیدی هست، خاطرنشان کرد:  فدراسیون دوومیدانی اعلام کرده، او بعد از فیزیوتراپی می‌تواند در المپیک شرکت کند. این دیگر به توانایی او بستگی دارد. مردم دعا کنند ورزشکارانی که ۴ سال زحمت کشیده و برخی آسیب دیده و دچار کرونا شده‌اند، در سلامت کامل راهی توکیو شوند.

 

وی درباره اینکه آیا حضور او ضعیف است یا شرایط مدال را دارد، اظهار داشت: حدادی سهمیه گرفته و در صورت اعلام آمادگی هیچ معنی برای حضور در المپیک نخواهد داشت. میزان آمادگی او را کادر فنی و فدراسیون باید اعلام کنند.

دیدگاه‌ها