کد خبر : 1762587 | 30 خرداد 1400 ساعت 11:42 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا؛

بحران در تیم ملی اسپانیا بعد از دومین تساوی

روزنامه اسپانیایی مارکا پس از تساوی شب گذشته اسپانیا برابر لهستان، نوشت که لاروخا اکنون به آشفتگی و دردسر بزرگی دچار شده است.

بحران در تیم ملی اسپانیا بعد از دومین تساوی

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا شب گذشته برابر لهستان به تساوی ناامیدکننده 1-1 دست یافت تا در دومین بازی خود در یورو 2020 نیز بار دیگر متوقف شود.

آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیا، شب گذشته موفق شد تک گل این تیم را به ثمر برساند، اما لواندوفسکی کار را برای لهستان به تساوی کشید. موراتا بعد از این بازی ادعا کرد که مردم منتظرند تا به محض کسب یک نتیجه نامطلوب از این تیم انتقاد کنند.

تساوی برابر لهستان به این معنا بود که لاروخا در یورو 2020 همچنان موفق به کسب برد نشده است. شاگردان لوییز انریکه اکنون برای اطمینان از صعود به مرحله بعد نیاز به پیروزی برابر اسلواکی در بازی روز چهارشنبه خود دارند.

 

1614053

 

روزنامه مارکا با اشاره به نتایج اسپانیا در یورو 2020 امروز تیتر زد که اسپانیا در یک "آشفتگی بزرگ" قرار دارد.

این روزنامه بازی روز چهارشنبه اسپانیا برابر اسلواکی را به بازی فینال تشبیه کرده چرا که لوییز انریکه و شاگردانش به کسب هر سه امتیاز این بازی نیاز دارند تا برای خود جایگاهی در بین شانزده تیم پایانی این رقابت ها دست و پا کنند. هر چند که یک تساوی هم ممکن است آنها را با توجه به اتفاقاتی که در دیگر گروه ها می افتد، به عنوان یکی از چهار تیم برتر رده سومی به مرحله بعد بفرستد.

 

1614008

 

پس از پایان مسابقه موراتا در مصاحبه با اسکای اسپورتس ایتالیا گفت که پا جای پای نسل نابغه‌های اسپانیا گذاشتن کار سختی است. اشاره او به تیم ملی اسپانیا بود که در سال 2008 و 2012 قهرمان یورو شد و در سال 2010 به قهرمانی در جام جهانی دست یافت.

 

موراتا همچنین به فوتبال ایتالیا گفت: "اگر بخواهیم به حرف مردم گوش دهیم، این موضوع به ما کمکی نخواهد کرد چرا که آنها منتظرند که بریزند سر ما و از ما انتقاد کنند.

معمولا وقتی یک ملت بزرگ به تورنمنتی مثل این می رسد، یک حس اتحاد بین آنها به وجود می آید.

ما می دانیم که دنباله‌رو نسلی از نابغه ها هستیم که همه چیز را بردند و این برای ما کار سختی است که پا جای پای آنها بگذاریم، اما باید به خودمان باور داشته باشیم."

 

1614010

 

موراتا همچنین پس از اینکه جرارد مورنو یک ضربه پنالتی را برای اسپانیا از دست داد، این فرصت را داشت که در ریباند توپ را گل کند و پیروزی را برای لاروخا به ارمغان بیاورد اما توپ را با فاصله زیاد به بیرون زد.

 

موراتا درباره ناکامی در گل کردن توپ بازگشتی از ضربه پنالتی مورنو افزود: "این یک بازی تیمی است. اگر ما پیروز نشویم فرقی نمی کند که من گل زده باشم یا نه. من از اینکه نتوانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم ناراحتم. بازی بعدی برای ما مثل فینال است.

توپ سرعت خیلی زیادی داشت و کنترلش خیلی سخت بود. شاید هم من زیادی نزدیک بودم و باید تصمیم دیگری می گرفتم."

گل شب گذشته موراتا بیستمین گل این بازیکن در 42 بازی ملی او برای اسپانیا بود و تبدیل به اولین بازیکنی شد که از زمان داوید ویا به بعد به این سرعت به این تعداد گل ملی می رسد.

دیدگاه‌ها