کد خبر : 1762593 | 30 خرداد 1400 ساعت 12:12 | 9.2K بازدید | 1 دیدگاه

به این وقفه‌های لیگ عادت کرده ایم؛

تارتار: اسکوچیچ ضربه ویلموتس را جمع و جور کرد

سرمربی تیم فوتبال پیکان دوباره تاکید کرد که رای کمیته انضباطی علیه تیم پیکان ناعادلانه و ظالمانه بوده است.

تارتار: اسکوچیچ ضربه ویلموتس را جمع و جور کرد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پیکان در حاشیه دیدار دوستانه برابر گل گهر در مورد آخرین شرایط تیمش پیش از شروع دوباره لیگ توضیح  داد: فکر می کنم این ششمین بازی ما بود. روز یکشنبه هم یک مسابقه دیگر با یک  تیم در رده های پایین تر برای تیم دوم داریم. سعی کردیم بچه ها در شرایط مسابقه بمانند. شرایط بدی نداریم. با تیم های خوبی هم بازی کردیم که مدعی هستند. نتیجه خیلی در این بازی ها مهم نیست و باید ضعف هایمان را پیدا کنیم تا روز مسابقه رسمی دچار مشکل نشویم.


مهدی تارتار در واکنش به وقفه های طولانی لیگ بیستم که در لیگ بیست و یکم هم شاهدش خواهیم بود، بیان کرد: چاره ای جز تحمل نداریم. با خصوص با آمدن این ویروس لعنتی کرونا تعطیلی ها بیشتر هم شد. یک مقطعی به خاطر کرونا تعطیل شد. فکر می کنم آبدیده شدیم. کار سازمان لیگ هم سخت است. باید تابع باشیم و کار دیگه ای نمی تونیم بکنیم.

 

1590594


سرمربی تیم فوتبال پیکان در واکنش به این سوال که چرا کمیته استیناف حکم دیدار جنجالی سایپا و پیکان را اعلام نمی کند، بیان کرد: برای خود ما هم عجیب است. خیلی هم سخت نیست. در گذشته در فوتبال ما کم از این اتفاقات نیفتاده است. فکر می کنم حکمی که از سوی کمیته انضباطی صادر شده کاملا ناعادلانه بوده است. بحث ما یک طرف؛ تیم های انتهای جدول هم یکطرف. آنها صدمه دیدند و جدول مسابقات تغییر کرده است. ما در شرایط یازده به یازده بازی را از سایپا بردیم. بازیکنی که تعویض شده هم تاثیری در نتیجه نداشته است. خیلی واضح است اگر بخواهند عادلانه رای بدهند؛ اگر بخواهند ناعادلانه رای بدهند که دیگر بحثش فرق می کند. امیدارم کمیته استیناف هر چه سریعتر این رای ظالمانه را تغییر بدهد و ان شالله حق به حق دار برسد و جدول مسابقات تغییر نکند.


سوال پایانی از مهدی تارتار در مورد عملکرد تیم ملی در مقدماتی جام جهانی با اسکوچیچ و همینطور شایعات برکناری این مربی بود. سرمربی پیکان به این سوال اینطور واکنش نشان داد: آقای ویلموتس کاری کرد که شخصیت بزرگ فوتبال ایران در آسیا کوچک شد و پایین آمد. نمی دانم این شخص را چه کسانی آوردند ولی ضربه مهلکی به ما زدند. با این حال با امدن آقای اسکوچیچ و با شناختی که از فوتبال ایران و بازیکنان ایرانی داشت، توانست تیم را جمع و جور کند. در یکی از آسان ترین گروه  ها بودیم. کار به جایی رسید که برای صعود از این گروه جشن گرفتیم. این ضربه ای بود که زمان ویلموتس خوردیم و خدا را شکر جمع و جور شد. بازی ها زیبا نبود ولی نتایج خیلی خوب بود و اسکوچیچ خیلی خوب عمل کرد. مهم هم نتیجه است که می ماند و باعث صعود به مرحله بعدی شد. امیدوارم مسئولان فدراسیون فوتبال تصمیمی بگیرند که به سود فوتبال ایران باشد. ما می توانیم مثل سابق تیم اول آسیا باشیم. بهترین بازیکنان آسیا الان  در تیم ما هستند. یک انتخاب خوب  داشته باشد؛ یا حفظ آقای اسکوچیچ یا مربی ای بیاورند که آن شخصیت را به تیم ملی ما بازگرداند.

دیدگاه‌ها